PAC MAN HAND PAINTED SHOES

Posted: February 18, 2011 in ayakkabı, hand painted, kotika

Son boyadığım ayakkabım PAC MAN. Bunun tasarımı tamamen kardeşim Deniz’e ait. Ben sadece iç topukların sağ tekine READY yazısını ekledim. O kalplerin hepsini kırmızı yapmamı istemişti fakat ben unutup hepsini rengarenk boyadım. Ama sonuç onun da hoşuna gitti. Ben zaten bayıldım:))) Benim yaptığım şeyleri sevme, okşama gibi bir özelliğim var. Bu ayakkabıya da sarılıp uyuyasım geliyor ama bu satış için yapıldı.
O yüzden fazla aşk yaşamamalı ve kendisine bağlanmamalıyım:)

Bir de PAC MAN’in kafasına kırmızı bir kurdele boyadım. Fotoğraflar önce çekildiği için son hali henüz yok. Yakında boyadığım aksesuarların profesyonel çekimleri olacak. O zaman tüm çalışmalarımı sizinle paylaşacağım. Evde şu an 48 çift ayakkabı ve bilumum modelde çanta ve şapka boyanmayı bekliyor. Delirdin mi sen ne yapıcaksın bu kadar ayakkabıyı diyecek olursanız onunla da ilgili haberleri önümüzdeki günlerde sizinle paylaşacağım. Şimdilik hazırlanıyorum ve çoook yoruluyorum… AMA zevkli bir yorgunluk.

Ayakkabıların boyanmasında temelde akrilik boyalar kullanıyorum. Fakat boyamaları suya ve sürtünmeye karşı dayanıklı hale getirmek için,  boyama ile ayakkabının uyumunu sağlamak için çeşitli aşamalardan geçiriyorum. Bu konuyla ilgili kardeşimle ikimizi geçenlerde uygulamalı bir staj yaptık denilebilir:) Ev ortamı buna çok müsait olmadığı için yakınlarda bir atölyeye taşınmak gerekicek sanırım.

Bir de dün gece KOTİKA için blog açtım. KOTİKA… 
Fakat ürünlerin profesyonel fotoğrafları çekildikten sonra oraya fotoğraf ve yazıları gireceğim. Ben aceleci davranıp size söyleyiverdim:)

İşte bu günlerde olanlar bunlar:)

Bu aşağıdakilerde ayakkabılarımızın örnekleri.
Şimdilik 2 çeşit topuk ve 3 renk ayakkabılarımız var. (Siyah-Gri-Kahverengi)
Numaralarda 35-36-37-38-39
40 ve 41 numaraları özel sipariş yapmayı düşündük.

Comments
  1. adasehir says:

    Yeni blogun hayırlı olsun diyorum ve bol bol fotoğraf bekliyorum demeyi de ihmal etmiyorum:)

  2. Canım çantalar kadar ayakkabılarında çok güzel:) Çok şirin ve eğlenceli olmuş bu canım ellerine sağlık:) Yeni blogunuda heyecanla bekliyorum:)

  3. suhuba says:

    Çok güzel olmuş canım yine döktürmüşsün.

  4. Nedret says:

    Çok güzel, çok süper. Yüksek ayakkabılar ne kadar şık, kadını ne kadar seksi gösterir. Bence herkesin en az bir çift edinmesi lâzım. Çok çarpıcı ve şıklar.
    Hemen dönerim 180 derece:)) Yeter ki böyle bir sebep olsun.
    Çok sevindim, işlerin artsın eksilmesin inşallah. Tebrik ediyor, kardeşinin ve senin gözlerinizdemn öpüyorum.

  5. aaay çok tatlısın nedret abla ya:))) çoook teşekkürler:)

  6. adaşehir,çok sağol canım.güzel fotoğraflarda gelicek inşallah ama olay benim dışımda da geliştiği için biraz zaman alıyor:) bana kalşa şipşak yaparım dermişiiiim:)

  7. zetocum sağol:) bende çok heyecanlıyım.

    shuba, çoook teşekkürler:)

  8. Mayka says:

    kafamda tasarladığım an sipariş vericem sana bir tane, benimde olmalı ama karar veremedim resme 😦

  9. Filiz says:

    selam,tasarımlarına bayıldım ya,eline sağlık:)ben de bir öğretmenim,işten artan zamanımı hobilerimle uğraşarak değerlendiriyorum..
    umarım tasarımlarınız hakettiği değeri bulur,hayırlı,bol kazançlar dilerim..
    izlemedeyim,bana da beklerim:
    filizinevi.blogspot.com

  10. aysun says:

    En sonunda bizde bu müyhiş şeylere sahip olabileceğiz sanırımm 🙂
    Yuppiii:)
    Heycanla bekliyorumm!!

  11. ÖZLEMCE says:

    durucum yeni bloğun hayırlı olsun.harikasın..

  12. OYA says:

    çok güzel olmuş gerçekten ellerinize sağlık.NHK diye bir japon kanalı var.orada malezyalı 2 genç kız (resim bölümü mezunuydular)ayakkabılara çizimler yapıp boyuyorlardı.onlar sadece spor ayakkabılara yapıyorlardı bunları ve malezyada çok tutulmuştu gençler kapış kapış satın alıyorlardı.o zaman neden bunu yapan yok ülkemde demiştim.şimdi sizin yaptığınızı görünce aklıma o geldi.umarım çok daha farklı tasarımlarınız olur ve çok başarılı olursunuz.emeklerinize sağlık.

  13. Duygu says:

    tek kelime ile mükemmel olmuş,çok sevdim:)

  14. hayırlı olsun yeni blog;)

  15. Anonymous says:

    duru abla,bu ayakkabılar deri değilde süet gibimi benmi öyle görüyorum.boyaması zor olmalı ama süetlerin.
    çok başarılar

    ezgi

  16. Guzide says:

    coook begendim 🙂 ellerine saglik!

Leave a comment