CUP CAKE HAND PAINTED SHOES

Posted: February 26, 2011 in ayakkabı, hand painted, kotika

Bugünlerde fena halde zayıflamaya takmış durumdayım ve diyet listemi harfiyen uyguluyorum. Fakat beynimin içinde cips, pasta, yumuşak şeker, pizza kolkola girmiş dolaşıyor mütemediyen. Bu cup cake de en fenaları…
An itibariyle 700 gr. cık vermiş bulunuyorum. 36 hadi bilemedin 38 beden olduğumda diyete başladığım kilomu size de söyleyeceğim. Fakat şimdi söyliyemem, utanıyorum…
Neyse ben bu durumu ayakkabıların üzerine bol bol cup cake, dondurma, pasta boyayarak idare etmeye çalışacağım. Bari bir işe yarasın…

Comments
  1. adasehir says:

    Senin çok kilon olduğuna inanmıyorum ben, ama sen kesin kafana koyduğunu yaparsın Durucum:) En iyisini yapıyorsun, tatlı yeme ama tatlıları bol bol el işlerine yasıt:) Sevgilerimle canım…

  2. çok kilolu değilim ama çok kilolu olma yolunda emin adımlarla ilerliyordum ki kendime geldim çok şükür:)))
    benden de sana kocaman sevgiler canım:)

  3. Nedret says:

    Ben de sana kilo almaya başlamadan önceki kilomu söylemiycem o zaman:))
    Bu da çok güzel olmuş, eline sağlık. Sevgiler.

  4. gulbahcesi says:

    kiloları boşver bence, bu ayakkabılar harika olmuş! çok beğendim! sipariş verebiliyor muyuz? 🙂

  5. aay sakın söyleme nedret abla yoksa kendimi daha da obez hissedicem:)))

    gülbahçesi,
    kiloları boşveremem, boşvere boşvere böyle oldum zaten:)))

    sipariş kabul ediyoruz.
    çok teşekkürler, beğendiğine sevindim:)

  6. kolay gelsin…bloglara bakıp ta başarılı olmak zor oluyor ama devamet…ben de arkanadan geliyorum:))

  7. habinos says:

    dikkat edin kendinize kuzum 🙂
    idealinizi kavuşmak dileğiyle 🙂

  8. sihirli oklava;
    yemek bloglarından söz ediyorsan o rası çok doğru:)))

    habinos;
    umarum kavuşabilirim çok teşekkürler:)

  9. sena says:

    Kolay gelsin canım,bende diyet yapıyorum. Şimdilik 9 kilo oldu. Ama yolum çok uzun:))

    Zor ama dirayetli olmak gerek değil mi?

    Sevgiler…

  10. 9 kilo mu, harikasın gerçekten:)
    bende azimle devam ediyorum bakalım bugün yine tartıldım 900 gr gitmiş:)

  11. sena says:

    Ben başlayalı 3 buçuk ay oldu. Ayda 2,5-3 kilo arası vermiş oluyorum yani.Ama benim yolum uzun yanii:)

    900 gr. moralini bozmasın. İlk zamanlar öyle oluyor sonra sonra açılıyorsun:)

    Sana kolay gelsin canım:)

    Sevgiler…

  12. 900 gr.a sevindim bile zaten. bende senin arkadndan geliyorum:)))

    çok teşekkürler, sevgiler

  13. LULU'S S. says:

    slm; pasajına baktım ayakkabı yok ne kadar acaba fiyatı?
    bu arada ne yersen ye akşam 7 den sonra hiçbirşey yeme..diyette 1.kural budur.. kolay gelsin;)

  14. dream says:

    diyet bahane ayakkabılar şahane 🙂

  15. Lulu's henüz yaptığım ayakkabılar satışta değil. bir süre sonra başka bir site vasıtasıyla ve kapıda ödemeyle satış gerçekleşicek. henüz fiyat belirlenmedi hiç birisi için. site ve dükkanımız açıldığında ben haber vereceğim blogumdan.

  16. suhuba says:

    Selam,
    Bende senden güç alayım. Bende başladım rejime. Dün başladım bugün bozdum hafiften tabi devam ama. Dün itibariyle 61.8 kilo ile başladım

  17. ben senden daha kiloluyum o yüzden işim biraz daha uzun gibi. sen hemen verirsin gayet iyi durumdasın bence.
    bende 75-80 kilolarda değilim ama yinede artık tombiş olmak istemiyoruuuum:)

    • suhuba says:

      Canım tekrar merhaba,
      Nasıl gidiyor burası??? Valla bende buradan adres almak istedim ama başarılı olamadım. Sürekli uyarı veriyor. Neyapacağım bilemedim. Oysaki blogspotta anlamadım bile aöçtığımı denedim baktım aa bloğum var napıcam ben şimdi eyvah demiştim. Bunu yapamadım…

  18. zarifce says:

    Ben de seni buldum. Bir tuhaf burası da. İnşallah blogger kapanmaz da mecbur kalmayız buralara.

  19. suhuba says:

    Birde com adresini nasıl aldın? Ücretli değil mİ? Ama sanki daha kalıcı bir aders gibi.

  20. suhuba says:

    Evet sonunda kaydoldum. Ama çok karmaşık. Blospot istiyorum. Hiç içeme sinmedi. Nasıl kullanıldığını öğrendikçe ben yada genel anlamda bizemle de paylaşırmısın? En önemlisi izlediğim bloglar yok… Okuma listesi varmı? Yada varsa öğreneceğim. Deneme için yorum yazayım dedim. Onu bile basitçe yapamadım bayağı kurcalamak gerekecek. Mesela bize yeni post nasıl hazırlanır diye bir konu yapabilir misin? Görüşmek üzere

  21. suhuba says:

    Evet sonunda kaydoldum. Ama çok karmaşık. Blospot istiyorum. Hiç içeme sinmedi. Nasıl kullanıldığını öğrendikçe ben yada genel anlamda bizemle de paylaşırmısın? En önemlisi izlediğim bloglar yok… Okuma listesi varmı? Yada varsa öğreneceğim. Deneme için yorum yazayım dedim. Onu bile basitçe yapamadım bayağı kurcalamak gerekecek. Mesela bize yeni post nasıl hazırlanır diye bir konu yapabilir misin? Görüşmek üzere. Benim adresim
    https://suhuba.wordpress.com

  22. suhuba says:

    En önemlisi site ingilizce. Türkçe yapılamıyor mu acaba?

Leave a Reply

