Archive for the ‘art’ Category

Haberiniz olsun, madamepommcustomorder‘de düğün pastalarının üzerini süslemek amacıyla el yapımı sanat eseri kıvamında seramik biblolar yapılıyor.Evlenecek çiftlere farklı ve göz kamaştırıcı bir fikir olabilir.
Düğünden sonrada evinizin en güzel köşesinde hatıra olarak saklanabilir.
Klasik gelin – damat figürlerinden sıkılmadınız mı hala?
Etsy’deki dükkanı:goodydevi




MİNİK SERÇE

Posted: August 11, 2010 in art, sanat

Bu da günün ikinci kuşlu yazısı. Minik serçemi üniversite yıllarımda sanırım grafik dersinde boyamıştım. Aslında ben bu kuşu tamamen unutmuştum. Bileğim kırıldığı dönemde annemde kalırken bir baktım duvarda asılı duruyor. Fotoğrafını çekip sizinle paylaşmak istedim.
Teknik: Guaj Boya – Boyut:25X25cm.

SERAMİK PANO

Posted: August 10, 2010 in art, sanat, seramik

Üniversitede 3 sene seçmeli olarak seramik dersi almıştım. 4 parçadan oluşan bu 80X80 cm.boyutlarındaki pano da 4. sınıfta yaptığım büyük boyutlu son çalışmamdı. Doğa olaylarını anlatmamız istenmişti. Bunun için önce eskiz çalışmaları yaptık tabii. Seramik hocam Aysun Diniz eskizlerim arasından bir tanesini seçti ve eline makası aldı. Benim “süper oldu bu, harika” dediğim eskizimi makasla kesmeğe başladı. Gözlerimi faltaşı gibi açmış onu izliyorum bir yandan da gitti güzelim eskiz diyordum. Sonra bana şunu suraya yapıştır, bunu buraya yapıştır, bunu sola, şunu sağa derken ortaya bu çıktı. Sonuçtan tabii ki şimdi çok memnunum. Salonumda en güzel yerde asılı duruyor ve benim için çok değerli. Çünkü bu çalışmadan sonra okuldan mezun oldum ve maalesef seramik yapmaya bir daha fırsatım olmadı.
Tema doğa olaylarıydı da sen şimdi burada ne anlattın diye sorarsanız: kırılmalar,yağmur ve dalgaları anlatmak istediğimi söyleyebilirim.

Bu seramik el boyaması kupalara bayıldım. Özellikle Vespa motorsikletli olanlar çok şirin.
Diğer örnekleri de görmek isterseniz Blue Witch‘e bir gözatın.
Fiyatları 35.50$




Client : ADIDAS Thailand
Locate : Adidas Originals store in Siam center ,Bangkok Thailand
Technic : Acrylic color

Akrilik boya tekniği kullanarak Adidas’ın Thailand’aki minik kütüphanesi için klasik görünümlü bir berjeri ve sandalyeyi boyamışlar.
Sonuç muhteşem olmuş.

Anneannemin bana verdiği eski berjeri pop art desenli bir kumaşla kaplatmaya niyetindeydim. Fakat bu projeyi gördükten sonra akrilik boyalarıma ve koltuğa yan yan bakmaya başladım:)
Ben ortaya tabii ki böyle muhteşem bir sonuç çıkaramam fakat bu fikir tam bana göre.
Projenin ayrıntılı fotoğrafları için Behance Network‘e buyrun.

İstanbul’daki sanatsever ve ART MAMİLA sever arkadaşlarımızın bu sergiyi kaçırmamaları gerektiğini düşünüyorum. Mamila’nın yaptığı eserleri hepimiz ilgiyle ve hayranlıkla takip ediyoruz. İstanbul’dakiler çok şanslı ki eserlerini daha yakından, canlı canlı görebilecekler.
Bugün saat17:00 ve 19:00 arasında açılış kokteyli varmış.
Biz İstanbul dışındakilerde http://www.artzade.com/‘dan sergiyi online olarak izleyebilcekmişiz.
Mamila’cığım başarılar diliyorum sana:)

Daha ayrıntılı bilgiyi kendisinin blogundan öğrenebilirsiniz.

Bugünlerde gezmekten, eğlenmekten bloğuma yazmaya vakit ayıramadım. Azıcık durulup da neler yaptım yazayım.
Bugün iki film birden izledim. Gündüz saat 16:00 da tek başıma gidip Renaissance izledim.
Film fransız yapımı harika bir animasyon. Sadece siyah ve beyazı kullanarak öyle çok şey anlatılmış ki hayran olmamak elde değil. Konusu polisiye bir film gibi başlayıp sonu gerçekten ilginç biten bir filmdi. Bu animasyonu izlerken bazen gerçek bir film izliyormuş hissine kapılıyor insan. Çünkü çizimler, karakterler, 2054 yılındaki Paris mimarisi öyle gerçek ve etkileyici ki. Sinemayı ve animasyonu sevenlerin mutlaka izlemesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum.

Sonra Coco’yu beraber izleyeceğim arkadaşlarım Bahar ve Kamil’in evine gittim.
Güzeeel bir yemek ve keyifli bir sohbetten sonra 21:30 da
Coco Chanel & Igor Stravinsky: Büyük Aşk‘ı izlemeye gittik.
Çok baskın, güçlü, marjinal ve tutkulu bir kadın Coco Chanel. Stranvinsky, evli ve 4 çocuklu Rus devriminden sonra Fransa’ya yerleşen bir mülteci konumunda. Stranvinsky’nin önce müziğinden sonradan kendinden çok etkileniyor. Aralarında karşı koyamadıkları bir aşk başlıyor. Filmin sonunda bu büyük aşktan ortaya Chanel No:5 efsanevi parfüm ve herkesçe besteleri kabul gören, sayılan, takdir edilen bir Stranvinsky ortaya çıkıyor.
“Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır, onun arkasında da karısı vardır”
gibi bir ana fikir çıkıyor ortaya:)
Acı ama gerçek bu.

Bahar, Kamil ve Kokoş Duru, Coco’yu izledikten sonra Kokoreç yemeğe gitti.
Yani anlayacağınız günümüz pek koko geçti:)

Markafoni’den Çöp(m)adam çantamda dün geldi. Fakat yazısını yarın yazacağım. O kadar güzel ve emek verilmiş ki onu bu yazının arasına sıkıştırmak istemedim.

Madonna, kariyerinin bütün hitlerini bir arada bulunduran best of albümü
CELEBRATION’ı yayımlıyor.

1990 yılında yayımladığı “Immaculate Collection” albümündeki ‘Rescue Me’ haricinde bütün hit single’larının yanı sıra “Ray Of Light”, “Music”, “American Life”, “Confessions On A Dance Floor” ve “Hard Candy” albümlerindeki hit single’lar da CELEBRATION albümünde yer alıyor.

36 şarkıdan oluşan albümde 2 yeni Madonna şarkısı da bulunuyor. Bu şarkılardan ilki Jonas Akerlund imzalı klibiyle dikkat çeken ‘Celebration’ olurken diğeri hiphop dünyasının son yıllardaki bir numarası Lil Wayne ile kaydedilen ‘Revolver’ oldu.

Bu şarkıları duyduğunuzda onlara eşlik etmeden duramayacaksınız.

CD 1:
01) Hung Up
02) Music
03) Vogue
04) 4 Minutes
05) Holiday
06) Everybody
07) Like A Virgin
08) Into The Groove
09) Like A Prayer
10) Ray Of Light
11) Sorry
12) Express Yourself
13) Open Your Heart
14) Borderline
15) Secret
16) Erotica
17) Justify My Love
18) Revolver
CD 2:
01) Dress You Up
02) Material Girl
03) La Isla Bonita
04) Papa Don’t Preach
05) Lucky Star
06) Burning Up
07) Crazy For You
08) Who’s That Girl
09) Frozen
10) Miles Away
11) Take A Bow
12) Live To Tell
13) Beautiful Stranger
14) Hollywood
15) Die Another Day
16) Don’t Tell Me
17) Cherish
18) Celebration
KAYNAK:TAMAMEN EMI’dan alıntıdır.

Eveeet MADONNA‘nın yeni albümü hakkında gereken bilgiyi verdikten sonra beni MADONNA‘nın şarkıları kadar, hatta onlardan daha fazla mest eden bir konuya daha gelmek istiyorum.
Celebration Albümü’nün kapak tasarımı… Tek kelimeyle BAYILDIM
Hemen bu tasarımı kim yapmış diye araştırmaya başladım ve kısa bir araştırmadan sonra şaheserin yaratıcısını buldum.
Albümün sıradışı kapak tasarımı graffiti sanatçısı Mr. Brainwash’a ait.
Neo Pop-Art tarzda eserler meydana getiriyor. Sitesini mutlaka ziyaret etmenizi öneriyorum. Sitenin tasarımı çok orjinal ve sıradışı.

Andy WarholxMr.Brainwash
Bu albüm kapağı hepimize Andy Warhol’un baskı olarak yaptığı Marilyn Monroe portrelerini çağrıştırmıştır.
Zaten Mr. Brainwash’in eserleri arasında Andy Warhol’dan birçok izler bulacaksınız.
Andy Warhol’un domates konservesi kendisi graffiti sanatçısı olduğu için sprey boya kutusuna dönüşmüş. Her tarafa domates konservesi fışkırtıyor.

İşte böyleee… Kendime yine hayran olacağım, eserlerininden müthiş keyif alacağım, sıra dışı bir sanatçı bulmuş oldum.

TIK TIK
arka plan anakafa:sosyal müzik aparatı

KİTAP AĞARLIĞI

Posted: April 17, 2009 in art, sanat, seramik

30cmx22cmx15 cm Seramik kitap ağarlığı

MASK

Posted: April 17, 2009 in art, sanat, seramik

Mask-33cmx21cm