JB – Hand Painted Shoes

Posted: February 22, 2011 in ayakkabı, hand painted, kotika

  Hani dün gece  adını söyleyemediğim için 37 Numara Ayakkabı Giyen Harika Hatun değim kişi için boyadığım ayakkabıyı bitirdim. Sonuçta böyle bir ayakkabı orataya çıktı. Saçları bakır – kızıl rengi ve gözleri yeşil o yüzden aşağıdaki fotoğraftaki desen kendisini simgeliyor. Muhteşem bir sesi var ve harikalar şarkılar yazıp okuyor. Bu fikirden yola çıkarak konuşma balonu içine nota koymayı uygun gördüm. Yolu açık olsun, harika başarılara imza atsın ve kanatlanıp uçup harika yerlerde olsun diye de topuklarına kanat taktım:)

İşte böyle, bir tasarımımızın daha sona geldik.
Şimdi uyuyup dinlenme vakti. Yarın uzun ve çok güzel bir gün beni bekliyor.
Topuklarınızda kanatlarla en sevdiğiniz yerlere uçmanız dileğiyle…
SEVGİLER:)

Comments
  1. ASLI - BB says:

    harika olmuş, ellerinize sağlık

  2. Ms.Alonso says:

    Eline sağlık süper olmuş. Meraklandım şimdi 🙂

  3. Mayka says:

    eline sağlıkkkk

  4. Junkhead says:

    Bence de harika olmuş 😉 Ama ben hala bu kadın kim merakla bekliyorum 😀

  5. Rumeysa says:

    şimdi aklıma bir isim geldi ama, yok ki artıkkkk.. 🙂 hatta isim.. yok yok artıkk… 🙂

  6. fiamma says:

    muhteşem olmuş, iyi günlerde giysin sahibi…

  7. RuhsuzKadın says:

    Bayıldım!!Bayıldım!! Ellerine sağlık!

  8. hobivakti says:

    oy oy oy harika olmuş bu. 🙂

    Üzerindeki desenlerde süper. 🙂

    Bu ayakkabıları giyecek olan şanslı kişi güle güle giysin. 🙂

  9. harika olmuş.ellerinize ve fikrinize sağlık

  10. ÖZLEMCE says:

    durucum harika olmuşşşşş..

  11. suhuba says:

    Canım çok güzel olmuş. Gördüğünde alan kişinn yüz ifadesini merak ettim. Ellerine sağlık canım.

  12. sevimlihayat says:

    tek kelimeyle mühteşem

  13. İşte tasarımın nasıl yapılacağının aşama aşama kanıtı.Bazı sanatcılar derki hıkayelerı de altta açıklamalı verılmelı nasıl bır düşünce demeti halka açıklanmalı falan.Ama ben bunu zaten bu ayakkabılardan tahmin etmiştim.Biraz uzun oldu ama:))Başarılı olduğunun kanıtı.Sevgiyle kal.

  14. Muhteşem işler yapıyosun ellerine emegine saglık..zevkine saglık:)
    Sana bi mail aticam bişiler sorucam da:)
    sevgiler

  15. Nedret says:

    Harika olmuş kuzum. Ellerine sağlık. Hanım giyip tv ye çıksa da görsek:)))

  16. sesiber says:

    Çok güzel ve anlamlı olmuş. Uğur getirsin sahibesine…

  17. Piyano detayi cok ayri hava katmis. Alkislar sak sak sak:)

  18. Cafe Yaşam says:

    bu arada izlenmektesiniz, cafeyasam.blogspot.com

  19. adasehir says:

    Belki değildir ama içimden geçen ilk isim Candan Erçetin oldu:) Ama hangi sanatçıysa bu güzel ayakkabıların sahibi güle güle kullansın, değerini bilsin:)

  20. turkuaz says:

    Süper olmuş cnm,desenler harika,muhteşem.. İnşaallah kim olduğunu öğreniriz:))

  21. SİHİR says:

    ahh tahmin ettiğim ismin mi bunlarr zira kendisine bayılırımmmmm evet kesin onun değilmi:)çok güzel olmuşlar…

  22. Rumeysa says:

    Pazartesi okuluma gelecek kişi ise, lütfen pts bunları giysinnn! 🙂 bloguna da gidip yazıcam.. 😉 🙂

  23. Rumeysacığım ayakkabılar Jehan Barbur için di. Kendisine verdim çok beğendi, harika bir performans sergiledi o gece ama ben bunları yazıcak durumda değilim şu an. o kadar fena grip oldum ki… her yerim dükülüyor iyileşince yazıcam inşallah.
    öperiiim seni:)

  24. Rumeysa says:

    oyy geçmiş olsun..:( ne de güzel bildim amaa, ehehe! 🙂 Pazartesi de İtü de, gitmeyi çok istiyorum.. umarım giderim..;) ben de öpüyorumm, zencefil ve ıhlamur iç..;)

  25. eveeet bildiiin:)
    sağol canım, uslu uslu hasta modunda herşeyi içiyorum umarım çabuk iyileşirim:)

  26. Duru, inanılmazsın! Ne yazmam gerekiyor gerçekten bilemiyorum, tutuldum. Çok beğendim, sahibesi de beğenmiştir, eminim 🙂

    Başarıların katlanarak devam etsin!

  27. ne güzel bir yorum:) çok teşekkürler Ayçacım. bu kadar beğenildiğini görünce çoook mutlu oluyorum inan.

Leave a Reply

