NE KADAAAN UYUMLU BİR İNSANIM

Posted: January 8, 2011 in air-dry clay, alışveriş, broş, cupcake, seramik
 Cupcakelerimi vernikledim, arkalarına yaka iğnelerini taktım. 
Bir de malzeme aldığım dükkanların birinde dolaşırken minicik metal bir el gördüm. Hemen kafa da bir ampul yandı ve bir avuç alıp eve geldim:) Cupcakelerimin arkalarına bu sevimli elleri ekledim, “Handmade by Duru” yazdım. Böyle çok daha özel, sevimli  ve HAVALI oldular:) Yani tabii bana öyle geliyor. 
Bugün istediğim gibi, doğru düzgün fotoğraflarını çekebilirsem
cupcakelerimi pasaja koyacağım.

Broşlarda malzeme olarak  Do & Dry Light Hafif Seramik Hamuru kullandığım için gerçekten çok hafif ve sağlamlar. Yere bir kez düşürdüm, “aah gitti gitti…” diye dövünecektim ki bir baktım hiç bir şey olmamış. Sonra tescilleyip, onaylamak için baykuşlu bir çalışma daha yapmıştım onu 3-5 kez atıp
“aaa kırılmıyoooo… negzeeel bişeymiş bu” dedim kendi kendime.

Dün okuldan çıktıktan sonra sanki hiç yokmuş gibi boya ve boyutlu almaya gittim. Aslında iyi ki de gitmişim çünkü bu harika iki renkle karşılaştım. Boyutlu boyalarım böylece 15 çeşit oldu. Nasıl huzurluyum, nasıl mutluyum anlatamam:) Kızlar genelde far,oje,ruj falan aldıklarında bu duyguyu yaşıyorlar. Bende ekstradanboyutlu boya alınca da böyle bir his oluşuyor.Pebeo’nun yeni çıkardığı boyutlu boyalarda öyle harika renkler var ki bayılırsınız.Yeni cupcakelerimde bunları kullanmak için sabırsızlanıyorum. Ojemin rengiyle uyumuna da dikkatinizi çekerim. Sabah evden çıkarken bu renk ojemi yanıma almıştım, manikürden sonra bunu sürsünler diye. Boyutlu boyaları alıp maniküre gittim ellerimide bu renk yaptırdım geldim. Ne kadar uyumlu, ne kadar planlı programlı, hayatı incecik ayrıntısında bile dengede yaşan bir insanım. Kendime hayranım:)

Akşama ne yemek yaptın? Sebze yedin mi? Eve su ve meyva alıp döndün mü? 
diye sorarsanız ise onları UNUTMUŞUM.
SEVGİLER:)
Advertisements
Comments
  1. Bu seramik hamuru da pişiyor mu yoksa kendi mi kuruyor.Kırılmaması çok iyi bir şey ayrıca:) Ben de fimo alacağım ama internetten işlemi onaylatamadım bir türlü:)Broşların önü de arkası da harika zaten bayıldığımı söylemiştim:D

  2. hayır pişmiyor havayla temas ettiğinde donuyor. teşekkürler:)

  3. Cok guzel olmus,eline saglik.

  4. Lilacsmell says:

    Ben de bu boyalardan görmüştüm ama ne olduğunu incelemeiştim. Demek boyutlu imiş.İstanbul'a dönünce bir iki boyut da ben alayım bari 🙂 Cupcake broşun çok ama çok şirin. Arkasındaki el fikri de süpper 🙂 Ayrıca ojene de bayıldım canım 🙂

  5. Ayşe says:

    :)))) Alemsin… Sana gelmek istiyorum ben yaaa

  6. kıyıya vuranlar çok teşekkürler.

    Lilacsmellcim çok sağol sen ojeleri çok seversin bilirim:)

    Ayşecim canım benim eee gelsene, ne duruyorsuuun:)
    zaten kolyende bitti,cupcake broşların hazır. bende sana haber vermek için mail atacaktım bugün.

  7. SEHER says:

    Duru'cum yaw sen ne kadan süpper, ne kadan iyi bi insansın yaw, kurban oluyım seni yaradana ben yaw. :)) önce bu duygumu söylemek istedim şimdi de şunu söylemek istiyorum ki yaptığın işler de harikalar, ellerine sağlık. seninle gurur duyuyorum.
    Seher

  8. seherciim canım benim seni nasıl özledim yaa… bir becerip de gelemedim mudanya'ya. yazıklar olsun bana.
    herkese çook selamlarımı söyle öpüyorum seniii:)
    güzel sözlerin için de çok teşekkürler:)

  9. arzu says:

    yaptıkların ve marifetin tartışmasız zaten diyecek sözüm yok ama ojenede bayıldım gerçekten. marka ve numarasını söyler misin? modası geçmeden bende edinsem bi tane içimde kalmasın 🙂

  10. teşekkürler Arzu,
    ojem claire's 38 numara

  11. habinos says:

    🙂 çok güzelllerrrr :)) tebriklerr 🙂

  12. Deniz says:

    fevkalâdenin de fevkinde!bunlar ne böyle yahuu!:)) dur iyice bakiym dur!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s