CUPCAKELER PİŞTİİİ…

Posted: January 1, 2011 in broş, cupcake, keçe-felt

 Bol kalorili, enfes cupcakelerim pişti. PASAJ ‘daki vitrinde yerlerini aldılar. Hepsini tamamen el dikişi ile yapıştırıcı falan kullanmadan oluşturdum. Cicili bicili süsledim. Bazılarında inciler,dantel kurdeller,düğmeler,su taşı,kumaş kullandım. Hepsinde mutlaka fiyonk var:) Fiyonk olmazsa olmaz…

Bu ve alttaki cupcke broşda kullandığım dantel kurdeleler teyzemden. 
Geçenlerde bana eski teneke bir kutu verdi. 
İçinde incecik harika dantel kurdeller, sutaşları, gipürler ve eski bir yaka vardı.
Sanırım içindekiler en az 25-30 yıllıktır. 
Bu da bir hazine işte:)
Teşekkürler teyzeciğim:)
Tasarımlarımda böyle küçük ama önemli ayrıntılarda vintage düğmeler, kurdeleler, danteller kullanmayı çok seviyorum. Onları benim için çok daha değerli kılıyorlar.

Comments
  1. Junkhead says:

    Ay ben bayıldım bunlara ya çoook şirin olmuşlar;)Ellerine sağlııık!

  2. All So Cute says:

    hepsi birbirinden guzel olmus 🙂

  3. MÜNSTER says:

    Cok güzeller… Ben de istiyorum…. Ellerine saglik canim benim…. Sevgilerimle,

  4. Banuca says:

    Ooooy, hepsi de çoook şirin olmuş, bayıldım, yiyesim geldiiii :))

Leave a Reply

