FRIDA KAHLO BROŞ

Posted: December 18, 2010 in DOLLY DU, Frida Kahlo, havadan sudan
 Sipariş üzerine son yaptığım Frida Kahlo broşum şu an Muğla yollarında sahibine ulaşmaya çalışıyor.
Aslında dün gönderdim fakat araya pazar günü girdiği için pazartesi ellerinde olacak. 
Beğenicekler mi merakla bekliyorum:)
Fotoğrafı gece çekip paketleyip hemen gönderdiğim için gündüz ışığıyla Frida Broş’un çekimini yapamadım. Bu yüzden maalesef renkler ve ayrıntılar gerçekte olduğu gibi görünmemiş:(

Bugünlerde hediyelerim, siparişlerim bu şekilde paketlenip neşeyle yola çıkıyorlar.
Comments
  1. Ne kadar güzel olduğu belli zaten loş ışıkta da çeksen yine güzel çıkar:)

  2. Zavallı Frida Kahlo, hayatı acı ve zorluklarla geçmiş bu kadıncağız, bir gün, ortada birleşmiş kaşları ve bıyıkları ile birilerinin yakasını süslediğini görseyde ne hissederdi acaba çok merak ettim?

  3. NİMO =) says:

    beni de yap duru :)) Lütfen 🙂

  4. inanırsakolurbence;
    teşekkürler valla acele acele ancak bu kadar çekebildim.

    **lila** hand*craft*
    bence gurur duyar ve mutlu olurdu. çünkü o broşu yapan kişi olan ben ve takan kişiler hepsi Frida Kahlo hayranı ve ona saygı duyan kişileriz.
    kaşları ve bıyıkları da onun simgelerinden biri,onu çirkinleştirmek ya da dalga geçmek için yapılan ayrıntılar değiller. onlar olmasa zaten Frida'ya benzemezler.

    Nimo;
    canım dolly du2ların siyah uzun saçlı olanı zaten sen gibi:)

  5. ÖZLEMCE says:

    YİNE YENİDEN ÇOK BEĞENDİM..

  6. Junkhead says:

    Ayy bıyıklar da pek hoş olmuş valla aynı Frida olmuş bu,ellerine sağlık 😀 Buarada Frida'yı geçtim ,hediye paketlerine ve bastırdığın kartlara hayran kaldım ya,insan pakedi görünce hediyeyi unutur pakedi inceler vallahi süperler 😉

  7. süper olmuş canım ellerine sağlık

Leave a Reply

