YILBAŞI HEDİYESİ İSTEYENLER KİMLER?

Posted: December 13, 2010 in broş, DOLLY DU, hediyelerim, t-shirt - tasarım
İşte sizler için hazırladığım her biri gerçekten sevgi ve emekle hazırlanmış yeni yıl hediyelerim.
Bu hediyeler aynı zamanda beni bugüne dek takip eden, yalnız bırakmayan, yorumlarıyla beni motive eden herkese ufak bir teşekkür manasına da geliyor.
Eğer hediyelerimden istiyorsanız bu yazının altına bir mesaj bırakın. 
Kurayı random.org kullanarak belirleyeceğim ve 5 hediye olduğu için 5 kez çekiliş yapacağım. 
Bu yazının altına 28.12.2010  SAAT= 20:00’a kadar yorum bırakıp hediyeleri istediğinizi bildirebilirsiniz.
28.12.2010 tarihinde 20:00’dan sonra random.org kullanarak çekilişi gerçekleştirip sonuçları açıklayacağım. O tarih ve saatten sonra yapılan yorumları çekişe dahil etmeyeceğim. 
Hediyelerin sahibi belli olduktan sonra o gece isimleri açıklayıp 
29.12.2010 tarihinde hediyelerinizi kargoya vereceğim.
Çekilişe katılmak için blogumu takip edin, blog, facebook  ya da twiter’rınızdan yayınlayın gibi şartlarım yok. Onu sizin tercihinize bırakıyorum.

Herkese şimdiden harika bir 2011 diliyorum.

Yeni yılda tüm dilekleriniz ve amaçlarınızın gerçekleşsin.

SEVGİLER 🙂

lütfen okuyun

NOT: hediyeler için yorum bırakan ve blogu olmayan kişilerin kendilerine ulaşabileceğim bir mail adresi bırakmalarını rica ediyorum.aksi halde kendilerini çekiliş dışı bırakmak durumunda kalıcam. Kazanları random.org tarafından belirlendikten hemen sonra adreslerine hediyelerini yollamam gerekiyor.Size ulaşabileceğim bir adres bulmak için vakit kaybetmek istemiyorum açıkçası.

 El boyaması özel tasarım t-shirt.
2adet sadece size özel el boyaması DOLLY DU Broş
2adet Yeni Yıl Baykuşu Broş
Comments
  1. reyhane says:

    Slm, ben de ister, bana da beklerim

  2. Canım hediyelerine bayıldıımmmm.Özelliklede el boyaması t-shirte bitimmm.Emeğine sağlık..
    Ben katılmak istiyorum çekilişe.Sevgilerimle SLN

  3. ebrulikedi says:

    canım hediyeler süper.hele o incili kız broşa bayıldım.ben katılmak istiyorum.herkese bol şans:)

  4. EBRULİ says:

    hiii ay çok güzeller ben de katılmak istiyorum ben deeee :))

  5. hepinizi listeye ekliyorum kızlaaar:)

  6. atolye nott says:

    ellerine sağlık, çok güzeller :))

  7. FunD@ says:

    bunlara hayır demek ne mümkün bende istiyorumm

  8. ellerine sağlık canım harikalar hepsi Dolly Du bebeklerin beni benden alıyor zaten 🙂 beni de dahil eder misin lütfen :))

  9. Time 1988 says:

    bende katılmak istiyorum ama bana cıkmaz biliyorum :)Ellerinize sağlık cok güzel çalışmalanızın hepside Rabbim bol bolll ilham versin:) ihityacınız yok gerçi ama 🙂 sevgiler

  10. adasehir says:

    ben de varım, bu birbirinden güzel hediyelerden birini istiyorum:)

  11. ekledim sizleri de:)
    hepinize bol şanslar diliyorum.

  12. DeNiZ.KaYRa says:

    bende istiyorum tişörtte bayıldım ..sevgiler

  13. permaren says:

    bende bende hediyeler çok güzel..el yapımı olması daha da güzel kılıyor..bu arada durucum sadece pasajdan mı ulaşabiliyoruz ürünlerine yoksa mail ve böyle yorum yoluylada sipariş alıyor musun.??teşekkür ettim şimdiden..kocaman sevgiler..

  14. fidoş says:

    özellikle dolly du broşlara bayıldım
    ben de katılmak isterim hediye çekilişine

  15. ekldiiim:)

    permaren mail yoluyla da sipariş verebilirsiniz ya da istediğiniz ürünün olduğu yazıya yorum bırakabilirsiniz.
    durugunacan@gmail.com

  16. Selfet says:

    Hepsi çok güzeller ama t-shirt ayrı bir güzel :)Ben de katılmak isterim hem de çok isterimm 🙂

  17. t-shirt'e bayıldımmm!!!! ben de şansımı deniyorum;)) sevgiler…
    poshbutik16@gmail.com

  18. Ben ben ben…Beni de ekleyin lütfen listeye,sevgiler.

  19. görkisan says:

    hicbirine hayir denebielcek gibi degil ki, ellerine saglik, bana ciksa biri gule gule kullanirim valla 🙂

  20. hepsi birbirinden güzel süper hediyeler ama ben en çok baykuşlara bayıldım 🙂
    Bende talibim bende :))
    Özellikle baykuşlara 🙂

  21. suhuba says:

    Ay inanmıyorum o tişört nekadar güzel bir çalışma. Süper gözüküyor. Bende katılıcam. Dayanamam.Teşekkür ettim

  22. Purple says:

    ellerinize sağlık çok güzeller… özellikle de t-shirt….

  23. mughetto says:

    El boyaması tişörte zaten bayılmıştım, fena gözüm var :)) Benim olacakkk 😛

  24. Mayka says:

    benide eklermisin.benide izlemeye alan 41.kişiye shopumu izlemeye alan ilk kişiye hediyelerim olacak iyi varsın kelebek

  25. Nedret says:

    Ooo, hediyeler çoğalmış. E ben de varım o zaman:)))

  26. hepinizi ekldiiim, bol şanslar:)

  27. arzu says:

    bende istiyorum bendeee bende
    özelliklede baykuşlara bayıldımmmm
    arzu aydogan

  28. NESTUG says:

    bende dolly du broşlarına bayılıyorum.nşallah biride bana çıkar.
    sevgiler

  29. masumkedi says:

    hediyelerin çok güzelmiş bende katılmak isterim aynı zamanda bloguma da beklerim 🙂

  30. neslihan says:

    çok güzeller,ellerine sağlık.ben de katılırım:)iyi yıllar diliyorum..

  31. ellerine emeğine sağlık canım tabiki bende varım 🙂

  32. TatLıGacı says:

    el yapımı ciciler çok güzel..
    yüreğine, emeğine sağlık..
    iyi seneler herkese
    dorya.ates@hotmail.com

  33. Dimple says:

    El boyaması tshirt harika canım eline sağlık e benim olsa ellerinle yaptığın tshirtü üzerimde seve seve taşırım:)

  34. Anonymous says:

    bu güzel hediyeler için öncelikle teşekkürler broşalrına hyranım keşke bana çıksa diyorum:)
    asudecetinkaya@hotmail.com

  35. NİMO =) says:

    şansızım ama :((( o bluzee öldüm duru 😦 belki doly bebeklerden biri benim olur :)bana benziyorlar pek ya hanii :)) seviyorum senii 😉

  36. “şanssızım şanssızım” deyip durma, evrene negatif enerji yollama.
    hep ben çok şaslıyım herşey istediğim, planladığım gibi gidiyor de. bunlar sihirli cümleler:)
    listeye ekledim seni Nimocum

    dolly du ların uzun siyah saçlısı aynı sen gerçekten.

  37. elif says:

    herkese mutlu bir yıl dileğiyle o şirin kızlardan biri bana çıksın nooolurr..

  38. Bikem says:

    Duru valla ben şimdi baykuş için adımı buraya yazdırmazsam çatlarım biliyorsun 🙂

  39. LEMONADE says:

    Ben de sizden bir hatıra istiyorum bu yeni yıl için,emeğiniz HARİKA, ellerinize sağlık..Heyecanla bekliyorum sonucu…

  40. BikBik'im baykuşlar kurban olsun sana:) çekilişte bahtına ne çıkarsa artık:)

    ekledim hepinizi kızlar

  41. Sanemiko says:

    DOLLY DU!DOLLY DU! her tarafıma takmak istiyorummm:)!

  42. ÖZLEMCE says:

    beklediğim an gelmişşş.yaşasın.hediyeler tam benlik.heyecanla bekliyorumm

  43. jeliboncuk says:

    ama ben bu aralar çok şanslıyım canım öğretmenimmm:):) İnşallah bu şirin hediyelerdenn bana da çıkar ozaman daha çok hatta en şanslı ben olurum 🙂 Sevgilerimle…. Bursa'ya selamlar:)

  44. başak says:

    bende istiorum bmen deee!basakkirbas@mynet.com

  45. başak says:

    beni eklediniz mi duru hanım,şimdiden teşekkürler.

  46. muhendishi says:

    Çok tatlılarrr.hepsi birbirinden güzeller.Beni de çekilişe ekle olur mu?=)

  47. istek sırasına göre herkesi ekliyorum.

    seni de ekledim başak.

  48. Dominika says:

    süper! bayıldım.. bende katılmak isterim :)) sevgiler..

  49. Antep Gelini says:

    Çok güzeller, kim hediye istemez ki bu kadar şeker şeyleri…

    Ben de isterimmm:))

  50. ayşegül says:

    Durucuğum,ben de kendime dolly du broş çıkmasını söyleyerek kendime bol bol şans diliyorum:))

  51. Pisinaz says:

    Durucum,
    kambersiz düğün olmazmış ben de şansımı deneyeyim dedim 🙂 zaten o baykuşlarda da gözüm kalmıştı :):)
    blogum yok kazanırsam bana edaca81@hotmail.com dan ulaşabilirsin
    herkese bol şans…
    Sevgiler…

  52. franbuaz says:

    harika şeyler..uzun zamandır dolly du ların takipçisiyim marlyn de gözüm kalmıştı..bunlara da bayıldım..ellerinize sağlık..broşlar bana, tişört kızıma:)) sevgiler yüklerim kanatlarına..

  53. canım hediyelerin el emeklerin süper. 2011 e şanslı başlamak istiyorum 🙂

  54. sizleri de ekledim.
    tekrar bol şanslar diliyorum hepinize:)

  55. alonenes says:

    bende istiyorummm bende bende:))

  56. gunde says:

    bu kadar özenle hazırlanmış hediyeleri istememk mümkün mü:)

  57. Durucumm, ellerine sağlık 😉 maşallak diyorum canım yine döktürmüşsün, beni de listene eklersen sevinirim…

  58. ama ama…üçü de birbirinden tatlı, nasıl istenmez ki…
    hadi 2010 gider ayak bari bir kıyak yap da biri benim olsun.
    ellerinize sağlık ayrıca.

  59. olmaaaz kıyak yok:) herkes eşit şansa sahip olacak. ekledim seni:)

  60. esra says:

    ben de dahil olmak istiyorum bunaaa 🙂

  61. ay ben kıyak yap derken 2010'a seslendim.
    virgül koymazsam böyle olur tabi.
    tabi ki senden yana kıyak olmayacak,yanlış anlaşılma olmasın, sevgiler:)

  62. sen 2010'a kıyak yap demişsin bende üzerime alındım:)))

    esra seni ekliyorum. fakat blogun yok sanırım sana ulaşabileceğim bir mail adresi yazmalısın. çekilişte sen çıkarsan seni nasıl bulucam yoksa di mi?
    🙂

  63. restoration says:

    çoook güzellerrr. bende şansımı denemek istiyorum 🙂

  64. bengecemavi says:

    yaptığın herşey cok başarılı çalışmalarını gördükçe benimde bişeyler yapasım geliyo ama nafile inş bana cıkar

  65. Bana da bana da:) Bu cicileri kim kaçırmak ister:)

  66. Glsn says:

    Bende dolly bebeklerini çok sevdimm şu incilii olan bir harika aynı ben (: Baykuşlarda çok ciciii bende istiyorumm bendee 🙂

  67. GÖNÜL says:

    ben de istiyorum bende ilkkez böyle bir etkinliğe katılıyorum dolly du broşları istiyorum zaten çok beğeniyordum:))))

  68. meftun says:

    belki bu kez şans bana da güler :))

  69. NİLAY says:

    tekrar gönderiyorum evren diyorum al yorumumu diyorum dolly duuu diyorum istiyorum diyorum :)nilay_miscoo@hotmail.com

  70. hepinizi eklediim.

    Nilay daha önce de yorum gönderdiysen bana ulaşmadı. bu yorumun geldi.arada oluyor böyle sorunlar.

  71. Ezgi says:

    Sürekli takip ediyor ve çalışmalarınızı çok beğeniyorum. Hatta çoğu zaman ben de hevesleniyorum 🙂 Bir öğretmene yakışacak model oluşturma özelliği sizde fazlasıyla var. Sevgiler…

  72. Anonymous says:

    Ellerine sağlık.Ben fatiye.Sessiz takipçilerdenŞans bu ya belki benim olur bir tanesi.Neşe ve yaratıcılık dolu bir yıl olsun sanada.

  73. Ezgi;
    güzel ve motive edici sözlerin için teşekkürler elimden geldiğince öğrencilerime örnek olmaya çalışıyorum.
    hediyeleri istediğini yazmamışsın ama ben yine de seni listeye ekliyorum.

    sevgiler:)

    fatiye; dileklerin için teşekkürler. ekliyorum listeye.

  74. MAYRI says:

    El emekleri her zaman değerlidir. Çekilişe katılmak isterim.
    Çalışmalarında başarılar dilerim.
    Sevgiler.
    <:))

  75. zuhal says:

    heryaptığın şeyler okadar güzel ki bende istiyorum. seni seviyorum ve bende istiyorummm……

  76. MAYRI ve zuhal ikinize de teşekkür ederim. listeye ekliyorum sizi:)

  77. Rumeysa says:

    bu akşam arkadaşım takı kutularımı karıştırıyordu karpuzlarımı gördü, aaa ne güzel bunlar böyle dedi..:) ben de övünerek blogger arkadaşımdan hediyeeee dedim..:)

    hala sana olan teşekkürümü gösteremeden yüzsüzlük yapmak istemiyorum çekilişe katılarak..:)
    ama çok çok çok güzeller söylemeden geçemiyeceğim, hele o çiçekli dolly du..:)
    kocaman sevgilerrrrr..:)

  78. aşkolsun Ru'cuğum ya. öyle laflar duymayım bir daha. onlar benim sana gerçekten içimden gelerek hediye ettiğim minicik şeyler. lafı bile olmaz. tekrar güle güle kullan canım benim:)

    bu arada seni de listeye yazdım bile:)

  79. Anonymous says:

    şansımı denemekte fayda var dimi:D
    cansu

  80. cansu tabii ki şansını dene ama sana ulaşabileceğim bir mail adresi de bırak lütfen. yoksa seni çekilişe dahil edemeceğim.. çünkü çekilişi yaptıktan hemen ertesi günü hediyeleri kargoya vereceğim.

  81. guusha says:

    hediyeler harika hele şu baykuşlu broşlar maddiyatı toparladığımda ilk alacaklarımdan!! amaaa belli mi olur belki güzel bi yılbaşı hediyesi olur bana dimi 🙂

  82. Canan says:

    Hediyeler süper güzel bir broş aradığım şu günlerde bana çıkarsa güzel bir yılbaşı hediyesi olacak.

    Canan

  83. füsfüs says:

    hepsi harika, ben de şansımı deneyeyim:)

  84. Gulos says:

    Merhaba bende çekilişe katılmak istiyorum.
    Sevgilerimle.

  85. NUNKI says:

    Hediyeler çok güzel..Bende el sanatlarıyla ilgileniyorum kendi çapımda..Çekilişe katılmak isterim.
    irmakugur@hotmail.com

  86. zehra says:

    ben ben ben istiyorum. çok güzel bunlar:)))

  87. nur says:

    dolydoo broşlara talibim,inşallah bana çıkar.
    nuralaca06(ET)gmail.com
    Teşekkürler
    sevgiler
    Nur

  88. Körebe says:

    Tişört gerçekten güzel olmuş, tabiki broşlar da öyle:)
    İnşallah bi denesi benceğize çıkar 🙂

    http://kakulekorebe.blogspot.com/

  89. lalay says:

    hepsi çok özel ve güzel hediyler =) benim olr umarım.

  90. lalay ve onun gibi not yazıp giden arkadaşları maalesef çekiliş dışı bırakmak zorundayım.
    isim, mail adresi olmadan ben sizi nasıl bulabilirim.
    lütfen hediyeleri istiyorsanız mail adresinizi ve isminizi yazın.

  91. eci-co says:

    DOLLY DU'lar harika. bir tanesi benim olsa,taksam yakama hava atsam.. severim onu ben arada bir okşarım.. oyy..
    eceturk@yahoo.com
    sevgiler.

  92. ayşegül says:

    Durucuğum,yine biz bu sefer de Elif için is-ti-yo-rum,is-ti-yo-rum diyoruz:) Ayşegül-Elif
    ergun-elif83@hotmail.com
    Teşekküüüür ederiiiiiz.öptm

  93. alpin dnz says:

    Blogları ziyaret ettiğimde mutlaka takip ettiğim sayfaların başında geliyorsun. Aslında sıkı takipçinimde bunu belli etme özürlülerdenim:) Hediye amaçlı olmasada bunu ifade etme fırsatı bulmuş oldum bahaneyle. Yaptıklarına bayılıyorum… Şimdiden mutlu yeni yıllar;)

  94. eklediiim hepinizi:)

    alpin dnz;
    ilginize ve güzel sözlerinize çok teşekkür ediyorum. bunları duyunca nasıl mutlu oluyorum anlatamam. içtenliğiniz için teşekkürler. sizede mutlu yıllar diliyorum.

    bu arada siz hediye için yazmasanızda ben sizi bu postun altına yazdığınız için çekilişe ekledim:)

  95. bende isterim tabiyyki.yaptığınız işeler harika.

  96. Ellerine sağlık canım bende şansımı denemek istiyorum 🙂

  97. Mekila says:

    Merhabalar,
    Blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum özellikle yaptığınız broşlara hayranım. Bu güzel hediyelerden olan bir broş kazanabilirsem çok sevimniş olacağım. Ellerinize sağlık hepsi bir harika, sevgiler =)

    http://www.mekilaningezegeni.blogspot.com

  98. betty boop says:

    bendee bendeeee =) tişört yada dolly broş muheteşemmm =)

    tugba_yildirir@hotmail.com

  99. cecilia says:

    çok güzedl tasarımların var umarım bana da çıkar 🙂

  100. Anonymous says:

    ben tugce cekılıse katılmak istiyorum tugce_durmus@hotmail.com

  101. Anonymous says:

    ben hande bende cekılışe katılmak ısterım handeseyrek@hotmail.com

  102. Müge says:

    Ben de birine sahip olmayı çok isterim 🙂

  103. tabii ki müge, seni de ekledim listeye.
    hande ve tuğçe listeye eklendiniz:)

  104. harika………bende çok isterim….:)mutlu yıllar eeymur@hotmail.com

  105. esra says:

    hedıyelr gecekten cok guzel
    blogm yok bılmıyorum ama şansım varmı:)
    takip etmeye calsıyıorum blogları…
    esra yücel
    peistto@gmail.com
    herkese iyişanslar

  106. neslinnce says:

    Kelebek ben de kondum bloguna. Öptüm seni bol şans bana 🙂

  107. klem says:

    ben de isterim hihi

  108. esra blogun olmasına gerek yok ismini ve mailini bırakman yeterli ekledim seni.

    neslinnce ve klem sizi de ekledim bol şans:)

  109. guusha says:

    canım ben gönderdim ama mail ve isim istemişsin gülşah dönmez mail: gulsahpartal@yahoo.com
    mucks!!! 🙂

  110. neval says:

    cok tatlilar..sanirim gec kalmadim dimi 🙂

  111. DKedicik says:

    Ekle canım benide lütfen.
    Çekiliş için son şans bana çıkacak mı bakalım.Hangisi olursa olsun Broşlarına talibim,ellerine sağlık harikasın!
    delikedicik(ET)gmail.com

  112. zeynep says:

    TREN KAÇMADAN ATLAYAYIM DEDİM:)))
    ŞİMDİDEN İYİ YILLAR KELEBEKCİĞİM
    yengec-zeyno@hotmail.com

    ZEYNEP

  113. Anonymous says:

    SAAT 20 Yİ 12 DK GEÇİYOR
    ama ne olur benide al kelebek abla.okulda hava atmam gerek senin nefis cicilerinle lütfen lütfennnnnn

    yavrukedicik2000@hotmail.com

    ela

  114. üzgünüm saat 20:00 den sonra yorum bırakanları çekiliş listesine alamazdım. zaten bunu yazımda da belirttim. bir dahakine katılırsınız. teşekkürler

Leave a Reply

