FRIDA KAHLO BROŞ

Posted: December 10, 2010 in broş, DOLLY DU, Frida Kahlo, keçe-felt, tasarım
SATILDI

 Yine bir Frida Kahlo Broş yaptım. Bu da son günlerde üzerinde çalıştığım özel siparişler arasındaydı. Diğer yaptığım Frida broşlardan farklı olarak bunda saçlarda keçe yünü kullandım. Fridanın saçlarını bu şekilde örerek tepede topladım. Topuzuna çiçek şeklinde renkli pul ve boncuklar işledim. Bir de dantelden yaka yaptım. Maalesef fotoğrafları cep telefonu ile çektiğim için ayrıntıları tam olarak yansıtamıyorum. Saçlarda keçe yünü kullandığım için çok gerçekçi görünüyor aslında. Fakat cep telefonu ile ancak bu kadar yansıtabiliyorum  Çok içime sinen bir iş oldu. Umarım sipariş sahibi de sonuçtan memnun kalır. Kendime hala bir Frida broş yapamadım o da ayrı konu…

Yapttığım diğer Frida Kahlo broş ve tasarımları görmek isterseniz buraya buyrun lütfen

Comments
  1. Selfet says:

    Küpeler ve dantel boyunluğu çok cici olmuş :)Tam da Frida kahlo'nun pera'daki sergisini inceliyordum,hoş bir tesadüf oldu 🙂

  2. Lilacsmell says:

    Çook güzeel! Harikasın Durucuğum, bayıldım…

  3. Nedret says:

    Süper:)))Saçlar gerçekten müthiş olmuş. Sevgiler.

  4. mine says:

    ne kadar güzel olmuş, çok yakışmış tişörtün üstüne
    ellerine sağlık bol satışlar

  5. selfet;
    bu sergiden haberim olmamıştısen söyleyince şimdi araştırdım.20 Mart 2011'e kadar ziyarete açık kalacakmış. bu ay içinde istanbul'a gideceğim bari beceripte bu sergiye gidebilsem.haber verdiğin için çok teşekkürler:)

    Lilacsmell;
    çok teşekkürler canım.

    nedret ablacım beğendiğine sevindim. diğer kızların saçlarınıda böyle yapıcam sırada 6 kız var. fön çek, örgü,topuz yap çok iş var:)))

  6. ebrulikedi says:

    harikasın.bayıldım.detaylar çok güzel

  7. mine, teşekkürler:)

    ebrulikedi, sana da kocaman teşekkürler:)

  8. Selfet says:

    Rica ederim Durucum,yardımcı oldum bilmeden ama çok sevindim 🙂 Bakarsın yine hoş bir tesadüf olur,karşılaşırız 🙂

  9. oraya giderken frida broş yaparım kendime takarım. beni broşumdan tanıyabilirsin:)

  10. Selfet says:

    Ne zaman geliceksin peki 🙂 ajandama hoş bir tesadüfü not alıcam da ! 🙂

  11. 18-19 aralıkta orada olacağım:) bir arkadaşımın sergi açılışna katılacağım.
    pera, taksime yakın mı gibi dağdan indim şehire havasında bir soru sorayım mı? sordum::)))

  12. ellerine sağlık, çok özverili işler çıkarıyorsun ortaya maşallah…

  13. Selfet says:

    Twitter'dan cevap attım sana canım.Taksim / tarlabaşında Pera.Bak şimdi karşılaşma ihtimalimiz arttı sanki 🙂

  14. t-short'te ayrı güzel durmuş çok hoş..

  15. embir says:

    çok güzel olmuş canım gözlerine bayılıyorum çok güzel boyuyorsun.

Leave a Reply

