BAYKUŞ iPhone Kılıflar

Posted: December 5, 2010 in baykuş-owl, keçe-felt, telefon kılıfı-telephone case

Hafta sonu bu cicileri yapmakla meşguldüm. Şimdi ikisini de neden aynı yaptın derseniz. Bunlar sipariş ve ikisini de aynı istedikleri için böyle oldular. Ben bile birbirinden ayıramıyorum. İkiz iPhone Kılıfları oldu bunlar:) Umarım siparişi veren Elif Hanım da beğenir.

Daha önce bu tarzda bir tane daha çalışma yapmıştım. Onu da görmek isterseniz buraya TIK TIK  lütfen.
Yaptığım tüm telefon kılıflarını da görmek isterseniz  de buraya TIK TIK.

Comments
  1. Çiğdem says:

    Çok cici olmuş bunlar.
    Öncekiler gibi :)Sevgilerimle…

  2. Noyumberry says:

    Elinize sağlık çok şeker olmuş:)
    hele de baykuşlu olursa:))
    Sevgiler..

  3. mihrace says:

    harika olmuşlaaaar:D kirpikleri de var:D

  4. ÖZLEMCE says:

    BENCE BEĞENİR:)ELİNİZE SAĞLIK

  5. Çiğdem,
    Eevet bunun benzeri bir tane daha yapmıştım onun gözleri farklıydı.teşekkürler.

    Noyumberry,
    teşekkürler:)

    mihrace,
    Bu sefer gözlerde kirpik ve düğme kullandım çok daha sevimli oldular,teşekkürler:)

    ÖZLEMCE,
    umarım beğenir teşekkürler:)

  6. adasehir says:

    çok güzel olmuşlar gerçekten, ellerinize sağlık:) bencede kesinlikle beğenir yaa:) sevgiler:)

  7. Tiryaki says:

    harika olmuş,bayıldım

  8. Nedret says:

    Çok güzel yapmışsın. Gülegüle kullansınlar. Sevgiler.

  9. çok güzelleeeeerrr….

  10. adasehir,
    Tiryaki,
    Nedret Ablacığım,
    İçimizdeki Ekip,
    hepinize teşekkür ederim:)

  11. Lilacsmell says:

    Amaniiin ne şeker şeyler bunlar.Ellerine sağlık çok beğendim 🙂

  12. Harika olmuş ellerinze emeğinize sağlık.Sevgiye kalın…

  13. EBRULİ says:

    çok şeker olmuş ikizlerrrr.emeğine sağlık canım 🙂

  14. Lilacsmell;
    Belgin Hanım;
    Ebruliiim:)

    hepinize teşekkürler,beğendiğine sevindim.

  15. GÖNÜL says:

    çok şekerler baykuşları çok severim :)))))

  16. Duygu says:

    Canım çok sevimli olmuş gerçekten,bayıldım:)

Leave a Reply

