JÜT İPİNDEN ABAJUR (AYRINTI)

Posted: November 30, 2010 in dekorasyon, tasarım, tutorial

 İzleyicilerimden Minik Kuş,  JÜT İPİNDEN ABAJUR yapımı hakkında daha ayrıntılı bir bilgi istemiş. Fakat o yazımda malzeme ve yapım aşamalarını çok açık bir şekilde anlatmıştım. Bende ampulün nasıl takıldığını göstermek amacıyla topu abajur altlığından çıkararak bir fotoğrafını daha çektim. Sanırım bu şekilde daha açıklayıcı olmuştur. Çalışmanın işlem basamaklarını ayrıntılı olarak bu yazımda bulabilirsiniz.

Comments
  1. EBRULİ says:

    ben de de var bu ipten adını bilmiyodum ama 🙂 yapabilirmiyim ki acaba .çok şık farklı olmuş.emeğine sağlık canım 🙂

  2. yapabilirsin tabii ki ebruli. ipi deniz topuna sararken önceleri zorlanabilirsin, biraz kayıyor ama ip sarıldıkça iş kolaylaşıyor.

  3. Esce says:

    valla ben bu ıpten degılde yunden yapmıstım ama bıseye benzemedım hep tutkal kalıyo uzerlerınde zorda kuruyo neredeyse bı hafta durdu ama yumusaktı :(ama bu guzel duruyor nasıl yaptın?

  4. sanırım sizinkinin tutkalı azmış. yoksa 1 gecede kuruyup kemikleşmesi gerekirdi. Benim yaptığım çalışma gayet sert ve biçimli duruyor. sanırım 4-5 sene olmuştur yapalı o günden beri hep salonumda kullanıyorum bişey olmadı. yapım aşamalarını yazıdaki linke tıklarsanız okuyabilirsiniz.

  5. embir says:

    bunu kaçırmışım çok güzel ya iplerimi aldım ama hala yapamadım…

  6. :)aynen benimde ipim hazır çünkü bundan bir tane daha yapmak istiyorum yapım aşamalarını tek tek fotoğraflamak için ama fırsat bulamıyorum.
    15 günlük tatilde yaparsın belki:)

  7. Esce says:

    e pekı kuruyunca benımkınde hep tutkal belı ldu beyaz beyaz sızınkınde olmadımı?

  8. yo kesinlikle tutkal belli olmuyor. zaten fotoğraflardan da belli oluyordur. sadece ip görünüyor bende. sanırım sizin seçtiğiniz tutkalda sorun olabilir. markası neydi sizin kullandığınızın?

Leave a Reply

