GIZIA – ERKAN DEMİROĞLU

Posted: October 28, 2010 in moda

 GIZIA‘ya karşı özel bir zaafım var. 

Çünkü tasarımcısı ERKAN DEMİROĞLU benim ortaokul, lise ve üniversite arkadaşım. Kendisi çok özel, çok azimli ve çok yetenekli bir insan. Lise yıllarında yaptıkları çizimlere hayran hayran bakar, hayaller kurardık. Erkan hayallerini gerçekleştiren, başarılı bir arkadaşım.

GIZIA‘ya adını ne zaman duysam Erkan’la 

gururlanıyor ve onun adına çok mutlu oluyorum.


ŞİMDİ DEEEE:)
FACEBOOK’TA GIZIA’YA 72  TANECİK FAN İSTİYORUM.

10000 OLABİLMEK İÇİN:)
HADİ LÜFTEEEN:)

Comments
  1. ben de fan olurum tabii çok beğeniyorum bu markayı

  2. nilgün says:

    Gizia muhteşem tasarımlarıyla zaten bayıldığım bir marka..hatta yazı bile yazmıştım blogda.. hemen face'e uçuyorum 🙂

Leave a Reply

