BİR KUŞ KONSA BADİ PARMAĞIMA

Posted: August 11, 2010 in paper mache-kağıt hamuru

söz: hüsnü arkan, müzik: nadir göktürk

“ben kuşlardan da küçüktüm, bir gece vaktiydi
aşk tuttu elimden benim
geçtim düşler sokağından, bir gece vaktiydi
ceplerimde hacı yatmazlar.

yağmur yağsa, uykum kaçsa
bir kuş konsa badi parmağıma
ağlardım bir başıma

sevdadandır, sevdadandır
sevdadandır dedi annem, aldırma
aldırma, gel yanıma

kaç mevsim aşk pazarında geçti yalanlarla
düş sattım aldanmışlara
aklım kaçıverdi elimden bir gece vaktiydi
sevdiğim başka sevenim başka.”

Ben tam da bu moddayken Pinky, dün gece yarısı çıkıverdi ortaya.
Biraz üzgün ve düşünceli bakıyor sanki
ama süsünden de geri kalmamış haspam.

Comments
  1. annemineli says:

    O şarkıyı bende çok severim.Eskiler daha mı güzeldi? Sevgilerrrr…

  2. Keşke o kuş bu kuş olsa fıstığım elcağzına sağlık mucxxx

  3. Yeşim says:

    🙂 çok severim şarkıyı. Pinky'i de sevdim ellerine sağlık canım 🙂

Leave a Reply

