YEŞİL KUNDURA SİPARİŞLERİM

Posted: July 26, 2010 in alışveriş, moda


Geçenlerde Yeşil Kundura’dan aldığım siparişlerim geldi. Fakat crocs’lar resmen bir parmak büyük geldi. Yürürken ayağımdan çıkıyorlar. Demek crocs sipariş verecek olusak bir numara küçük sipariş vermeliymişiz bunu anlamış oldum. Umarım Korupark- Yeşil’de 35 numarası vardır da değiştirirler. Yoksa kargoya ver, gelmesini bekle sıkıcı olacak.

Sandeletlerde sorun yok ama onlarında rengi fotoğrafta göründüğünden baya farklı. Bu taba değil; resmen sarı gibi bir renk. Fakat ben sarıyı da severim problem yok:)Fiyatına göre kalitesi gayet güzel. Modelini de beğendim:)

Bugün fizik tedavime başlıyorum. En az 14 gün süreceği için yine bana tatil yolları kapalı:(
Fakat tedavi sonucunda okullar açılmış bile olsa rapor alıp 1 hafta deniz,kum,güneş içeren bir tatil yapıcam. Yoksa bu kış geçmez bana. Şimdi gideyimde anneanneler gibi fizik tedaviye gitme hazırlığımı yapayım:(
Dönünce dün aldığım 2 kitaptan sözedeceğim.

Sevgiler:)

Comments
  1. melike says:

    Tekrar geçmiş olsun, fizik tedavi sıcak havada da ne çekilir ya, ama neyse ki sonunda iyileşeceksin.

  2. Sandeletler çok yakışmış ne derler ayağında paralansın (:

  3. gittim geldim:)
    evet çok sıkıcı bişeymiş fizik tedavi. nasıl bişeymiş öğrendim. teşekkürler melike:)

    kiraz prensesi, evet bende sevdim onları,teşekkürler.

  4. Nedret says:

    Güle güle kullan.
    Fizik tedavi kışın zor oluyormuş. Terleme yaptığı için üşütme riski varmış. Senin ayak olduğu için terlemiyorsundur herhalde. Sevgiler.

  5. ikiz Bebek says:

    güle güle giy.Fizik tedavi süreci hızlandıracaktır.

  6. güle güle giy sandeletleri çok beğendim:)

  7. nedük, teşekkürler nedret abla. zaten şimdilik çok ağır hareketlerim yok. yavaş yavaş artacakmış ama.

    ikiz bebek, evet canım tedavi iyileşmemi baya hızlandırdı. artık sdışarı değnekler olmadan çıkıp yürüyorum.

    yemek vakti aylin,
    teşekkürler, daha cicileri senin olsun:)

  8. Nil says:

    blogunuzu çok beğendim:)

  9. teşekkürler Nilgün hanım. Sizde öğretmenmişsiniz, meslekdaşız:)

Leave a Reply

