ALÇIM AÇILDI :)

Posted: July 21, 2010 in çatlak patlak
Nihayet 10 Haziran’dan beri alçıda olan ayağım bugün açıldı. 6 haftalık sıkıntım son buldu.
Alçıdan kurtulunca ben hemen yürüyebilirim sanmıştım ama öyle değilmiş.
Bir süre koltuk değneksiz yürüyemiyeceğim. Bu arada fizik tedaviye gideceğim.
Fakat buna bile müthiş sevindim.
BUGÜN GEREKTEN ÇOK MUTLUYUM:)

Bileğim kırılıp alçıya alınınca “Tamam şimdi yandım ben. Yazın ortasında hareketsizlikten kilo alıcam.” dedim. Hatta bazı blogger arkadaşlarım beni bu konuda uyardılar.
Bende ya kilo alırsam, zaten zayıf değilim daha da kilo alırsam ne olucak diye kara kara düşünmeye başlamıştım.
Fakaaat düşündüğümün tam tersi oldu. Kilo verdim…
Hem de belirgin bir şekilde. Hem çok hareket etmeyip hem de kilo vermiş olmamın sebebi:
bol su içmem ve aklıma estikçe yediğim aburcuburları yiyememiş olmamdır.
Neredeyse bileğimin kırılmış olmasına bile sevineceğim yahu:)

Advertisements
Comments
  1. Antigone says:

    gözün aydın canım, çok sevindim ;D

  2. Alçıdan kurtulmuşsun hayırlı olsun:)

  3. NiLaY says:

    canım çok çok geçmiş olsun tekrardan 🙂

  4. geçmiş olsun demek için ne kadar geç kalmışım. pc lerden yana pek şansım yok bu sıralar, pek blog gezintisi yapamıyorum eskisi gibi 😦

  5. özii says:

    Canımcım tekrardan geçmişler olsun , ve bu arada artık gözün aydın…
    Lütfen taşlara dikkat ett . seni çok öptüm Duru'cumm

  6. Rumeysa says:

    🙂 ve mutlu son! 🙂
    çok sevindim, umarım kısa zamanda özgürce yürümeye başlarsın!

  7. Seher says:

    Duru cuğum güzel arkadaşım çok sevindim; hem alçının açılmasına, hem de “belirgin bi şekilde” kilo vermiş olmana. Haydi geçmiş olsun. Allah bi daha böyle sıkıntılar ve dahi hiç bir türlü sıkıntıyı yaşatmasın sana. Sevgiler, en derinden. Anne ve anneanneye selamlar 🙂

  8. STYLE M says:

    hadi gözün aydin bizde sevindik 😉

  9. antigone,
    inanırsakolurbence,
    nilay,
    biyaşımadaha girdim,
    rumeysa,

    hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.)

  10. syle m;
    çok teşekkürler:)

    özii'ciğiim canım benim çok teşekkürler. artık baya bir süre tedirgin yürüyeceğim zaten, herşeye dikkat edicem:)

    seher'ciğim
    amin diyorum. artık bir mudanya yaparım bu yaz:)
    annem ve anneciğimde seni ve özii'yi çok sevdi. ikisi de sevgilerini yolluyor:)

  11. ikiz Bebek says:

    süper, desene olumlu bir sonuç çıkarmak gibisi varmı?

  12. OiP says:

    Aman, çok geçmiş olsun:))

  13. geçmiş olsun canımmmmm

  14. Aslı says:

    Bu kilo verme olayının üzerine bacağımı kırsam üzülmeyeceğim herhalde:))

  15. ikiz bebek, teşekkürler canım:)
    olumlu sonuç çıkarmak konusunda sen bizim ustamızsın . cumaları sevmemiz için binlerce sebep bulabiliyorsun:)

    OİP
    çok teşekkürler:)

    çelebi74
    teşekkürler canım. cumartesi görüşücez çok mutluyum ama koltuk değneği aksesuarımla gelicem sakın şaşırmayın:)

    Aslı;
    yok yok biryerlerimiz kırılmasında yine kilolu olalım aslında. valla çok zor geçti günler.aburcuburları yiyemeyince o kadar farketmesine şaşırdım ama gerçekten:)

  16. melike says:

    Çoook geçmiş olsun diyorum, olumsuz durumlardan bile olumlu sonuçlar çıkaran insanlara gıpta ile bakıyorum, bak ne güzel kilo vermişsin.İşin şakası bi yana keşke bileğin kırılmasaydı da o 2 kilocuk sende kalsaydı:))

  17. poh poh perisi... says:

    çoook çook geçmiş olsun tekrar 🙂

  18. nilgün says:

    büyük geçmiş olsun…kendine iyi bak 🙂

  19. Nedret says:

    Hele şükür kızım, bize uzaktan çabuk geçti ama senin zorlandığın kesin. Bir daha gözünü dört aç e mi?
    Mailine geyikler gönderdim yine:)))

  20. melike ,
    çok teşekkürler, haklısın bu sıkıntıya değmez tabii o işin şakası dediğin gibi:)

    poh poh perisi,
    :)çok sağol

    nilgün,
    teşekkürler canım:)

    nedük
    ablacığım artık ayakkabı alırken altlarını baya incelicem. tabii yürürkende özlellikle kaldırımlarda çok dikkat edicem, korkuyorum onlardan ben:)

    geyikleri de gördüm bayıldım,çok sevimliler teşekkürler nedret abla:)

  21. Lilacsmell says:

    Çok geçmiş olsun canım,gözün aydın kurtulmuşsun…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s