CANAVAR MASKOT

Posted: May 22, 2010 in aksesuar, keçe-felt, tasarım

Bu sevimli maskotu yeğenlerimin arabasına dikiz aynasına asmaları için yaptım.
Daha önceden iğnedenik olarak kullanılması için buna benzer vodoo bebekleri yapmıştım. Burada ve Burada
Yeğenimin eşi onları görüp çok beğenince arabaları için yapmamı istedi.
Ama tabii ben tembel bir insan olduğum için ancak bitirdim ve kendilerine hediye edebildim. Fotoğrafı akşam üzeri ve çok acele çektiğim için hiç hoş çıkmadı.
Aslında göründüğünden çok daha canlı renklere sahip.

Malzeme olarak orta kalınlıkta keçe ve gömlek düğmesi kullandım.
Maskotun önü ve arkası aynı. Kulağına siyah kalın bir halka takıp, kullanmadığım bir el çantasınında sapının buna ekledim.
İşte bittiii:)
Comments
  1. Kbr-Bhdr says:

    çok güzel olmuşşş ellerine sağlık:)

  2. teşekkürler kbr-bhdr:)

  3. Nedret says:

    Uf çok tatlı bu yaa… Taklit olmasın diye yapmadım ama bu kış seninki unutulunca yaparım:)))

  4. asosh says:

    çokkk tatlı olmuş canımmm eline sağlık

  5. DB JUNK says:

    Ginder breadman gibi olmuş, eline sağlık çok tatlı:)

  6. GÖNÜL says:

    çok şeker bir şey……

  7. Nedret ablacığım bizim bu sıralar karne zamanımız ya. o yüzden sbs dir, notlardır onlarla ilgileniyorum. şu karneleri verince rahatlayacağım.
    sizi ve blogu çok ihmal ettim biliyorum:(
    bir türlü eski halime dönemedim.

  8. yaşıyor musun sen yahu 🙂 hadi yırttın karneler demek o bebitom mucx kocaman

  9. yaşıyorum yaşıyorum Eda'cığım da gerçekten yoğunum. zaten geçen senede bu zamanlar hiç bişey yazamamıştım. hep böyle yoğun oluyorum. sergimiz falan da vardı onuda bitirdik. rahatlicam yakında.

  10. FashioNordic says:

    Baya şeker olmuş,arabada nasıl olur bilmiyorum ama yaka iğnesi olarak falan çok şeker duracağına eminim.

  11. bencede araba süsünden çok yaka iğnesi olarak çok daha hoş olur. ama öyle istediler. bir de yaka iğnesini yaparım o halde. bu sıralar bol bol zamanım olacak.

  12. FashioNordic says:

    Evet bileğini çatlatmışsın çok geçmiş olsun.Bol bol post yazmak ve takı yapmanın tam zamanı ozaman.yinede kısa sürede geçer umarım.

Leave a Reply

