ADIDAS Atelier Library chairs‏ Painting

Posted: May 2, 2010 in art, beğendiklerim, dekorasyon, Geri dönüşüm - Recycle, haberin olsun, nasıl yapılıyor, tasarım

Client : ADIDAS Thailand
Locate : Adidas Originals store in Siam center ,Bangkok Thailand
Technic : Acrylic color

Akrilik boya tekniği kullanarak Adidas’ın Thailand’aki minik kütüphanesi için klasik görünümlü bir berjeri ve sandalyeyi boyamışlar.
Sonuç muhteşem olmuş.

Anneannemin bana verdiği eski berjeri pop art desenli bir kumaşla kaplatmaya niyetindeydim. Fakat bu projeyi gördükten sonra akrilik boyalarıma ve koltuğa yan yan bakmaya başladım:)
Ben ortaya tabii ki böyle muhteşem bir sonuç çıkaramam fakat bu fikir tam bana göre.
Projenin ayrıntılı fotoğrafları için Behance Network‘e buyrun.

Comments
  1. ikiz Bebek says:

    enfes olmuş.harika.

  2. süpperr olmuş yahu 🙂

  3. Ben boyamaya cesaret edemezdim doğrusu, bu arada kutu fikrine bayıldım bende yumurta kutusunu kullanıyorum :))

  4. süper ötesi kuzum bittim resmen

  5. morinek says:

    çok hoş bi çalışma olmuş bu arada bloğumda senin için bi ödülüm var alırmısın :)) sevgiler

  6. aaaa süpeeeer cok sevdim !!

  7. mosquito says:

    Gerçekten süper bi fikirmiş,harika olmuşş..

  8. FashioNordic says:

    Berjere bayıldımmm.Ama ben hayatta cesaret edemem sanırım rezil ederim berjeri diye.sen yan yan baktığın berjere yeltenirsen ve yaparsan mutlaka görmek isterim:)

Leave a Reply

