YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜ

Posted: March 11, 2010 in Uncategorized

Trendy and Friendly VE FashioNordic tarafından Yaratıcı Blogger Ödülü’ne layık görüldüm. Zevkle ve ilgiyle takip ettim bloglar tarafından bana bu ödülün verilmiş olması beni ayrıca çok mutlu etti. TEŞEKKÜRLER.

İlgiyle ve keyifle takip ettiğim benim 7 YARATICI BLOGGER’ım: Aslında daha çok var fakat 7 tane seçmek zorundaydım. Hepside ödülün adına yaraşır şekilde özgün ve yaratıcı işler ortaya çıkarıyorlar. Onları takip etmekten büyük keyif alıyorum.
* DB Junk
* Kararsız Bir Kız ve Onun Kararsız Blogu
* Sergun
* Biu Factory
* Gunseli and Miss Marionette
* Rengin Efendisi
* Kiki’s
* Noni

Şimdi de kendi hakkımda 7 ilginç şey yazmam gerekiyor. Aslında bu mimle karışık ödülü daha öncede almıştım ve şurada hakımda 7 ilgiç şey yazmıştım.Onları buraya kopyala yapıştır yapsam olur sanırım. Çok da ilginç biri sayılmam,bunlardan başka 7 ilginç şey daha bulamayacağım:)

İLGİNÇ Bişeyler Bulmam Lazım:


1- Benim bir ikizim var. İkizimle dişlerimiz ve benlerimiz simetriktir. Dişlerimizdeki yamukluklar bile simetrik olarak aynıydı. Tabii ortodontik tedaviyle düzeltildi. Benlere bişey yapmadık orjinal haliyle bıraktık.
2- Ellerim çok küçüktür ama serçe parmaklarım bariz küçüktür. Yüzük parmağımın yarısı kadar pek normal değil sanırım.
3- Çocukken yazın güneşte uzun süre kalsam beni arap sananlar oluyordu . Hatta arap kızları benden daha beyazdı.
4- O kadar yaramazdım ki küçükken kireç kuyusunu bile boylamıştım.

5- Patlıcan ve ıspanak yiyemem dudaklarım köfte gibi olup kaşınır.
6- Çakmağı yakarken normalde baş parmak kullanılır ama ben nedense işaret parmağımla yakarım.
7- Lise çağlarımda fazla saf olduğumu düşünen arkadaşlarım beni altın kızlardaki Rose’a benzetirlerdi ve bazıları öyle çağırırdı.

Advertisements
Comments
  1. uyuz cadı says:

    öncelikle ödül için çok teşekkür ederim, böyle şeyler okuynunca kendimi çok garip hissediyorum çünkü ben bloğuma yazdığım biçok şey için acaba yazmasa mıydım pek olmadı galiba diyorum. yani kendi yaptığım hiç bişeyi beğenmiyorum, iyi bişey mi kötü bişey mi karar veremedim gerçi 🙂
    tekrar çok teşekkür ederim.
    bu sayede bilmediğim bazı blogları da öğrenmiş oldum, şimdi onlara bakıcam hemen. seni de nazo'daydı galiba, yine böyle bi ödül sayesinde keşfetmiştim.

    ilginç şeylerin de çok komikmiş, nasıl araplar senden daha beyaz olur yahu? 🙂 alemsin 🙂

  2. zaten bu ödülü şahsına münhasır olduğun için sana uygun buldum.yaptıklarınla da yazdıklarınla da orjinal ve yaratıcısın bence.

    arap kızlarından daha kara olma durumuma gelince çok ciddiyim.yazın adada 2 ay kaldığımda beni bir arap kızıyla yan yana getirseler bana arap kızı derler. gerçek arap kızıda sütten çıkmış ak kaşık olur yanımda:))))

  3. EBRULİ says:

    Sonuna kadar hak ediyorsun bu ödülü,hayırlı olsun canım :)Özelliklerin çok hoşş;)
    Doğum günü kutlama inceliğin için teşekkür ederim tatlım,çok mutlu ettin bei,öpüyorum 😉

  4. DB JUNK says:

    Koyu tene bayılırım, ne şanslısın:) Çok çok çok teşekkür ederim:)) sevgiler, selamlar, öpücükler:)

  5. sena says:

    Sevgili Kapkara Camdan Kelebek, Tam sana ödül verdiğimi bildirmek için bloguna girmiştimki seninde bana ödül verdiğini gördüm. Kalp kalbe karşı demekki:))
    Yaptıkların ve yayınladığın yazılar o kadar sıcak ve sevimli ki sana kapkara demek zor geliyor inan bana. Ödül için ve bugüne kadar bloguma yazdığın yorumlar için teşekkür ederm.

    Sevgileer:))

  6. yorumlarınıza cevap veremediğim için üzgünüm. bugün umarım yorumlaea cevap verebileceğim.
    herkese sevgiler.

  7. cnmmm bitanede bende ödülün varr alırsan sevinirimm öpüyorm:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s