2010 ART WORKS (Plastik Sanatlar Sergisi)

Posted: February 6, 2010 in art, sanat

İstanbul’daki sanatsever ve ART MAMİLA sever arkadaşlarımızın bu sergiyi kaçırmamaları gerektiğini düşünüyorum. Mamila’nın yaptığı eserleri hepimiz ilgiyle ve hayranlıkla takip ediyoruz. İstanbul’dakiler çok şanslı ki eserlerini daha yakından, canlı canlı görebilecekler.
Bugün saat17:00 ve 19:00 arasında açılış kokteyli varmış.
Biz İstanbul dışındakilerde http://www.artzade.com/‘dan sergiyi online olarak izleyebilcekmişiz.
Mamila’cığım başarılar diliyorum sana:)

Daha ayrıntılı bilgiyi kendisinin blogundan öğrenebilirsiniz.

Comments
  1. mamila says:

    Sevgili arkadaşım beni çok mutlu ettin,çok teşekkürler.Duyarlılığın inanılmaz, inan ne yazacağımı bilemedim çok teşekkürler,kooooccaaamannnnn sevgiler.

  2. Mamila'cığım sanata ve sanatçıya her zaman tam destek benden.keşke İstanbul'da olsaydım da sergiye katılıp seni tebrik edebilseydim.
    sevgiler:)

Leave a Reply

