Gothic Kız ve Papyon Kolye

Posted: February 1, 2010 in aksesuar, kolye-necklace
Dün gece broşlarla uğraşıp onları süslerken kendimi bu kolyeleri yaparken buldum. Zaten bana hep böyle olur. Bir işle uğraşırken aklıma bişey gelip hop ona atlarım. Tabii böyle olunca Audrey ve diğer sipariş broşlar bir gün daha bekliyecekler.
Bu kızlı kolye uçlarından daha önce boyamıştım. Yine dayanamayıp boyadım. Bu seferki biraz gothic özellikler taşıyor. Kolyede siyah minik bir kalp ve dantel siyah bir fiyonk var . Kızın kıyafetini de çok sevdim.
Gothic Kız Kolye PASAJDA
SATILDI

Daha önce boyadığım kolye uçlarını ve kullandığım malzeleri merak ediyorsanız BURAYA ve BURAYA bakabilirsiniz.

Bu aslında hem kolye hemde broş olarak kullanılabilen bir aksesuar. Pasajda daha ayrıntılı fotoğraflarını görebilirsiniz.
PAPYON KOLYE + BROŞ PASAJDA

Daha önce yaptığım papyon kolyelerim için BURAYA ve BURAYA bakabilirsiniz.

Comments
  1. sibel says:

    canııım çok sevimli bu kız..sevgiler..

  2. teşekkürler Sibel, beğendiğine sevindim:)

  3. ikiz Bebek says:

    çok beğendim,çok güzel olmuşlar.

  4. :)teşekkürler ikiz bebek annesi süperwoman,
    paket yola çıkmak üzere:)))

Leave a Reply

