ŞEBNEM BEBEK BROŞ

Posted: January 16, 2010 in aksesuar, broş, hediyelerim, tasarım
Yeni yaptığım Şebnem Bebeklerim bunlar.
Sarışın tüylü ve Hello Kitty’li olanı bir arkadaşım için hediye yaptım.
Bilin bakalım kim? 🙂
(Bunun siyah saçlısını kendime de yapıcam. çok kıskandım:)

Bu pembe saçlı ve pembe kelebekli olanı da çok sevdiğim cici bir arkadaşım için hediye yaptım.Umarım beğenir 🙂
(Bununda aynısın tıpkısını kendime yapıcam.Bunu da kıskandım:)))

Bu siyah saçlı, kırmızı çiçekli tokası olan bebeğimide
özel sipariş olarak yaptım.
Özellikle siyah saçlı,mavi gözlü ve kırmızı aksesuarlı olması istenmişti.

Bu bebeklerle oynamak, onları süslemek,
yüzlerini boyamak bana büyük keyif veriyor.

Sanırım ben hala küçük bir kız çocuğuyum:)

Comments
  1. n@zo says:

    Gözlerine bayılıyorum bu bebeklerin. İfadeler süper. Çook sevimliler. Ne kadar keyif aldığın belli canım.. Ellerine sağlık..

  2. Rumeysa says:

    🙂 🙂 kime oldugu şşııppp diye anlaşılıyor..;) çok güzel olmuş..:)

  3. çoktandır oratlıklarda yokum farkındaysan ne zmandır zıyaret edemedım senıde
    ama harıka seyler yapmışssın ozellıkle seker broşlar süper
    kolay gelsın , pasajında da bereketlı işler dilerim
    bol bol üretkenliğe:9

  4. Rumeysa;
    di mi:) edooooş neredesin yahu.gel broşuna yorum yaaa.:)

    yoksa beğenmedin mi hııımmm???

    SEZGİ;
    teşekkürler canım.evet ya sahi sen nerelerdeydin? ocaktan beri yoksun.

  5. Beyazkkelebek says:

    çok şık olmuş bunlar.Renkler ve süratları çok tatlı güle güle kullan 🙂

  6. Seni yerim ben ya o arkadaşın bugün çoook mutlu canımsın benim ya HELLO KITTY'de unutmamış bayıldım buna ve diğer cicilere tşkler canım benim

  7. 3prenses says:

    ooo çok güzeller.ben de kıskandım:))

  8. özii says:

    bir özii geldi , bir kaçak geldi bak , buralarda geziniyor bakıyor ki cici arkadaşı hala kendisi gibi cici şeyler döktürüyor. Özledim seni görüşelimm nolurr….

  9. Anonymous says:

    ben de özledim ben de… bi randevu rica ediyorum. bu arada şahane şeyler üretiyorsun.takipteyim. her zamanki gibi süpersin. sevgiler canım. seher

  10. Cici arkadaşın der ki, sensin cici =)
    ve de derki, beğenmedim, bayıldım, üstüne birde herkesi kıskandırdım =)

  11. mamila says:

    Çokkk güzeller bayıldım,kıskanılmayacak gibi değiller. sevgiler

Leave a Reply

