COCO BROŞ

Posted: January 12, 2010 in aksesuar, broş, DOLLY DU, keçe-felt, tasarım
Bu Kızın Adı CoCo

Bu kokoş şey dün gece çıktı ortaya.
Yaparken bir sevdim, bir eğlendim ki sormayın:)
Boyadığım Şebnem Bebek yüzlerini süslüyordum. Masanın üzerini bir görseniz tüller, kumaşlar, kurdeleler, keçeler, boncuklar ne ararsan masada var. Hangisinin kafasına ne taksam ne yapsam diye düşünürken dağıtmıştım iyice. Leopar desenli kumaşı daire şeklinde kesmem gerekiyordu. Biraz fazla büyük kesince, bu kafaya konmaz deyip pelerin oldu. Sonra gerisi geldi zaten. COCO’nun çantasını cam boyası ile boyayıp turkuaz renk yaptım. Kolları kadife dokulu bir şerit.
Yüzünüde diğer Şebnem Broşlarımda olduğu gibi Setacolor Kumaş Boyaları kullanarak renklendirdim.
PASAJ’da sahibini aramaya başladı bile:)
SATILDI

Comments
  1. mughetto says:

    Marifetli hatun gibisi yok valla.. Ellerine sağlık 🙂

  2. sevimlihayat says:

    canım ne kadarda güzel olmuş bu coco
    ellerine emeğine sağlık
    bol satışlı günlere

  3. cecilia says:

    pek bi kokoşmuş bu coco kız 🙂

  4. BirSen says:

    Ne cici bir bro$ olmu$ bu böyle..:)
    Ellerine saglik!

  5. Nedret says:

    Oy çantasını da sevsinler.Şirinliğine şirinlik katmış.

  6. çok sevimli yüzündeki ifadeye bayıldım. ellerinize sağlık

  7. arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.
    tek tek cevap yazamadım kusuruma bakmayın.
    azıcık hastayım da:(

  8. çok cici bunlar, eline sağlık ve tabii geçmiş olsun :))

  9. Rumeysa says:

    🙂 diyorum ben bunu bıseye benzettım,benzettimmm ama neye?… şimdi aklıma geldi, ilkokulda cin ali kitaplarında onun kız arkadasımı kardesı mı ne vardı,ona benzıyor di mi?:)

    çok tatlı..:)

    GEÇMİŞ OLSUN..:( iyisindir umarım şimdi..

  10. Ben bunun gözlerindeki buğulu bakışa bayıldım. Coco şşş çok şirin olmuş.

Leave a Reply

