LOVE BROŞ -Sevgililer Günü Hediyesi

Posted: January 8, 2010 in aksesuar, broş, keçe-felt, tasarım
Bu iki kalp hep yanyana olsun,
hiç ayrılmasın dileklerimle bir çifte hediye edildi.

Broş, harika, çarpıcı, şaşırtıcı ve bana göre
çok özel şiirler yazan bir bayan;

anahtarlık ise bir erkek için.
Umarım beğenirler:)

Lafaramızda aslında üzerinde LOVE yazan kalp şeklinde kırmızı bir anahtarlığı erkek kişisi kullanmak istemeyebilir büyük bir ihtimalle. Fakat esas kızımızın ikna kabiliyeti çok yüksek olduğu için kullanmak zorunda kalacaktır:)))

Comments
  1. Bence enfes bebek sen bunlardan renk renk yapsan bir bereye edi ömi edi ömi yazsan bende alsam he bebek

  2. ...KGgirl... says:

    kalpli anahtarlık supermiş canim

  3. daha önce gördüğümdede çok beğenmiştim.

  4. Bucanni says:

    Şekerim ellerine sağlık. Ben ayrıca alttaki kalbin antomisine takıldım 🙂

  5. Eda'cığım.
    beğendiğine sevindim:)
    tamaaam yaparım.rengarenk kalpler mi olsun?

    KG girl ve YETENEK-SİZİN çok teşekkürler:)

  6. EBRULİ says:

    Her yer kalp olsun,aşk olsun :)Muhteşemler,ellerine sağlık canımm.

  7. Bucanni;
    bu fotoğrafı çarşamba günü okul kütüphanesinde çektim.öyle eski bir ansiklopedi ki ben görünce çok şaşırdım.hatta kalp yerine ansiklopedi de Kalb yazıyordu. Kalp anotomisinden pek anlamam ama o alttaki kalp herşey olabilir:)))

    Ebruli'ciğim her yer senin kalbin kadar güzel insanlarla dolu olsun benim temennimde bu:)

  8. Çok şık bayıldım ellerinize sağlık mutlu hafta sonu diliyorum sevgiyle kalın…

  9. Mavi Masal says:

    Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.

  10. Kalpler de resimdeki fon da, çok süper olmuş canım, ellerine sağlık. Ben bir de ikna kabiliyeti yüksek olan essas kızı tebrik etmek istiyorum:)) Vallahi ben beceremem böyle birşeyi:))

  11. Yes bebem rengarenk ama bere falan alma sen ben bakarım şapşi gibi duruyor bazı bereler sen yap mailleşiriz tatlım mucx

  12. elaninsu says:

    bende siyah kalplisini eşime yaptım üstüne birde nazar boncuğu diktim anahtalık olarak kullansın diye
    elllerine sağlık

  13. seninde ellerine sağlık elaninsu:)
    eminim eşin çok beğenmiştir.

Leave a Reply

