TATTOO LOVE BROŞ

Posted: January 4, 2010 in aksesuar, broş, keçe-felt, tasarım

Kalbi aşkla dolu olanlara bu broşu yaptım.
Malzeme olarak kırmızı keçe, beyaz deri ve siyah yün ip kullandım.
Boyutları 7,5cm X7,5cm. ölçülerindedir.
Sahip olmak isterseniz PASAJ’da sizi bekliyor.

Tee fii tarihinde “Yapmasam Olmaz” klasörüne atılmış konunun özü broş İŞTE BUDUR… Tasarımcı:Emma Ferguson‘dur. Severim kendisini tam benim tarzım işler yapıyor.
Yapılacaklar arasında sırada
BU
BU
BU
BU vardır.

Ben bunları yaptıktan sonra hedede hödödö gibi laflar duymiim, baştan söyleyim.

Bu yazıdan çıkarılacak ana fikirde nedir?

HER KALP ŞEKLİNDEKİ BROŞU DA KENDİ TASARIMIMIZ SANIP,
PATENTİNİ ALMIŞ GİBİ DAVRANMAYALIM DA KOMİK OLMAYALIM.
Dİ Mİ KUZUCUKLARIM:)
Comments
  1. cok hos olmus cnm ellerine saglık

  2. EBRULİ says:

    Kalpsiz olanlara da ithaf edebiliriz bu güzel broşu ;)Elelrine sağlık canımmm.süpperrr.

  3. Style by T says:

    Ben bunu ya da buna benzer birşeyi Hesionka'da görmüştüm sanırım(=..Çok güzel olmuş, ellerine sağlık(=

  4. teşekkürler Özge'ciğim.

    Ebruli;
    değil mi ama. o da onlara kapak olur:)))

    Style by T;
    Hesionka'nın yaptığı broşu görmedim ama tabii birbirine benzer bir işler olabilir.
    Çünkü bende bu broşu etsy'de görüp yapacaklarım arasına koymuştum.
    teşekkürler.

  5. ama bir de şu var ki herhangi biri benden önce bu işin aynısını yapmış olsaydı mutlaka görürdüm ve yapmazdım zaten.

  6. Çok güzel ve cici olmuş canım bayıldımm ellerine sağlık;)

  7. teşekkürler Moda Gezegeni:)

  8. sesiber says:

    Çok şiliiiinn, hemen satılsın gözüm görmesin:))(etsydeki kızların duası bu)

  9. 🙂
    ne güzel bir duaymış bu böyle.
    bende senin yaptıkların için bu duayı ediyorum o halde canım:) çok teşekkürler.

  10. Rumeysa says:

    bağlantı sorunum olduğu için apartta bazen fotoğraflar ısrarıma rağmen tamamen açılmıyor.. görmemiştim bu tasarımları..:)

    şu çerçeveli olan çok hoşuma gitti, yapılası gercekten..;) hadi kolay gele o zaman..;)

Leave a Reply

