KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU VE DE MUTLU OLSUN.

Posted: November 26, 2009 in Uncategorized

TÜM SEVDİKLERİMİN, BLOG ARKADAŞLARIMIN KURBAN BAYRAMI KUTLU VE DE MUTLU OLSUN.
SEVGİLER SAYGILAR HEPİNİZE.

Büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden, yaşıtlarımın da yanaklarından öperim:)))

Aslında bu sıralar pek bir keyifsiz, tembel bir dönem içine girdim.
Yaptığım hiçbir iş, hiçbir fikir beni heyecanlandırmıyor, hareketlendirmiyor.
Ara sıra gelir bana öyle. Bu durumun geçici olduğunu biliyorum ve endişelenmiyorum.
O yüzden şimdilik sizleri izlemedeyim.

Comments
  1. Rumeysa says:

    bol gülücüklü,mutlu bayramlar..;)

    hımmmm arada bana da gelirler daha doğrusu giderler..;) gelir gelir -kova senii-..:);)

  2. khaos says:

    mutlu bayramlar kelebek..

  3. teşekkürler Rumeysa'cığım.sana da harika bir bayram diliyorum.
    kovaları en iyi kovalar anlıyor doğru:)

    khaos; sana da mutlu bayramlar:)

  4. Dominika says:

    sana da iyi bayramlar 🙂

  5. canım hangimize gelmiyor bu geçici bir durum….mutlu bayramların olsun:)

  6. colors of angel çok teşekkürler sana da mutlu bayramlar dilerim:)

    Dominika;
    mutlu bayramlar dilerim sana da canım.

  7. BirSen says:

    Iyi bayramlar tatlim!:)
    Sevgiler…

  8. Sana da iyi bayramlar dilerim BirSen.
    öpücükler:)

  9. Noyumberry says:

    Sizede mutlu bayramlar.Her zaman sevdiklerinizle mutlu olun:))

  10. Canım seninde bayramın kutlu olsun:)
    Kendini yalnız hissetme ama şu mevsim değişiklikleri hepimizi etkiliyo, canımız sıkkın, ilham perilerimiz kaçmış ( hele ben ekstra huysuzum:P), şu bulutlar bi dağılsın neşen yine gelir yanaklarına yerleşir:)

  11. mtlu keyifli bayramlar, öptüm gözlerinden.

  12. Nesli says:

    iyi bayramlaaaar:)

  13. sana da mutlu bayramlar sevgili kelebek.

  14. Aborjin says:

    İyi bayramlar 🙂

  15. Öyle bir dönemin en derin yerindeyim sanırım..inşallah herkesin bu dönemleri geçer.
    Bayramınız kutlu olsun, ve bu dönemlerden uzak huzurlu mutlu..

  16. Oi, amiga!
    Voltei porque senti saudade do seu cantinho… maravilhoso, como sempre!…
    Você é muito talentosa.
    Espero sua visitinha em:
    magiadaines.blogspot.com
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira – Brasil

  17. Canım keyifsiz olma lütfen geçmiş bayramın kutlu olsun umarım neşen yerine gelmiştir

  18. seninde kutlu olsun canım.
    hala aynı durumdayım.yakında geçer biliyorum ama gerçekten canım hiç ama hiçbirşey yapmak istemiyor.
    bloğu bile bugün ilk kez açtım.
    öpücükler…

Leave a Reply

