DÜĞMELER VE TELEFON KILIFLARI

Posted: November 17, 2009 in aksesuar, alışveriş, tasarım, telefon kılıfı-telephone case
Şimdiye kadar yaptığım tüm cep telefonu kılıflarının fotoğrafını çektim.
Hepsi bir arada şoook şeker görünüyorlar yahu:)

Dün gece size söz ettiğim turuncu ve pembe kılıfların fotolarınıda ekledim.
Bunları yapmaya bayılıyorum.
Yaptıklarımı kimse almasa bile ben yapmaya devam edeceğim o yüzden:)))
Yılbaşı yaklaşıyor. Sevdiklerime yakınlarıma hediye edebilirim.
Zaten geçen gün bir sürü cici düğme aldım.
Onları bu kılıflarda kullanmazsam gözüm açık gider.
Her yaptığımın sonucunu merakla bekliyorum ve büyük keyif alıyorum.

Son yaptığım turuncu ve pembe kılıf

Kılıfları yaparken bir renk keçe seciyorum ve geçiyorum düğmelerin başına. Bu bunla uyar, yok olmadı, bu daha uygun falan filan derken dikmeye başlıyorum. Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum bile. Harika bir terapi:)

CİCİ DÜĞMELERİM

Bu gömlek düğmelerini seçerken genelde kırık renkler tercih ediyorum.
Gri, krem, beyaz, kemik rengi vs. Biraz pastel tonlarda da aldım, onlarda lazım olabilir.
Siyah-beyaz sanki etrafında dikiş varmış gibi. Bu düğmelerede bayıldım. Zaten daha önceden taçlarda falan kullanırım diye en büyük boyları siyah ve beyaz vardı. Bu sefer diğer boylarınıda aldım.
Bunlarda beyaz tonlarda. Tam ortadaki karemsi düğmenin daha küçük boyutu olsaydı süper olacaktı. Kılıflardan bazılarını sanki tuşlu telefonmuş gibi yapmak istiyorum. Bu düğmeler o çalışma için harika olacaktı fakat maalesef küçük boyları yoktu.
Bunlarda çok daha önce alınıp kullanılma sıralarını bekleyen cici düğmelerim. Daha öneki bazı çalışmalarımda farklı renklerini kullandım.

İşte bu cici düğmelerimle yeni telefon kılıflarımı yapmayı düşünüyorum. Bir işe kafayı taktım mı onun malzemeleri temin ederken coşuyorum. Sonrada küçücük odama sığamıyorum tabi. Keçe ile çalışmayı çok sevdiğimden keçecide kendimi kaybediyorum. Elimde koca bir torba ile çıkıyorum dükkandan. Bana deli demeyin diye keçelerimi göstermiyorum:) Düğmeler az yer kaplıyor, onları görebilirsiniz:)

Comments
  1. BirSen says:

    telefon kiliflarin harika ötesi bi$ey!:)
    hepsi öyle güzel görünüyorki…türkiyede ya$ami$ olsaydim kesin sipari$ verirdim.
    Sevgiler…

  2. teşekkürler Birsen:)
    artık Türkiye'ye tatile geldiğinde alırsın kısmetse.
    sevgiler:)

  3. sergun says:

    turuncu olana bayıldım, çok güzel görünüyor.
    ben de bişeye taktım mı takıyorum, bi zaman onunla yatıp kalkıyorum, malzeme alıyorum nasıl çeşitlendirebilirim diye düşünüyorum:))

  4. zevklerimiz aynı sergun.bende daha başlarken bu turuncu harika olacak galiba dedim ve içlerinde en sevdiğimde bu oldu.benim eski evim bile bu tonlardaydı zaten:)
    malzeme konusunda gerçekten alışveriş sırasında kendimi kaybediyorum.ama seninde dediğin gibi bu işlerle uğraşan herkes bizim gibidir sanırım.

  5. Hepsi çok güzel olmuş eline sağlık bende de pembe takıntısı var her aldığım malzemede illa pembe oluyor sonradan fark ediyorum insan malzeme alırken bilincini kaybediyor:)

  6. Hepsi şahane ama benimde en çok hoşuma giden turuncu kılıf oldu, emeklerine sağlık canım. Düğmelere de bayıldım.

    Bu arada sıkan bot için üzüldüm, keşke yenisi gelecekmi diye sorup bekleseydin, böyle giymeden bakmak daha çok can sıkıcı, umarım botların açılır.

    Ve son olarak seni mim.ledim….

  7. Süpersin Duru' cum, hepsine bayıldım valla 🙂
    kendime bi tane kopyasından yapabülür müyüm? 🙂

  8. yapabülürsün tabii ki canım:)
    ni dimeek?
    bir yapmaya başlarsan bırakamazsın söyliyim:)

  9. ebrulikedi says:

    hepsi birlikte çok şekerler.benim de gözüm pembeye takıldı.düğmeler de çok şeker.ne güzel fotolamışsın.

  10. htp://belguzaranne.blogspot.com says:

    selam ellerıne sağlık hepsi bir birinden şık

  11. Ay çok şeker bunlar özellikle pembe olanı çok şık tam benlik eline koluna sağlık harika 😀

  12. bu yayınını görmemişim ben.. ne ciciler bunlar.. süpersin sen!!

  13. elif says:

    Eğer eylülde yaptığınız baykuş iphone kılıflarından tekrar yapmayı düşünürseniz ben ikisine talibim:)

  14. isterseniz sizin için tekrar yapabilirim tabii ki, ben yapıp size haber veriririm:)

Leave a Reply

