TELEFON KILIFI (GRİ – %100 yün keçe)

Posted: November 15, 2009 in aksesuar, keçe-felt, tasarım, telefon kılıfı-telephone case

Dün gece telefon kılıflarından bir tane de gri renkte yaptım.
Bunun ölçüleri diğer yaptıklarından biraz daha dar.
Fakat boyut Samsung telefonlarada uyuyor. Sanırım bundan sonrakiler bu boyutlarda olacak. Ölçüler 7cm X 11,5cm. %100 yün ve kalın keçeden yaptım.
Doğal keçe ile çalıştığım için renkler arasında keçelerin kalınlık ve sıklık farkları oluyor.
Bu gri kılıf ve siyah kılıf yaptıklarım arasında en tok ve kalıplı duranlar oldu.
Kılıfı renklendirmek için ortasında pembe renk keçe ve dikişlerde pembe renk ip kullandım.
Bu iki rengin uyumun çok seviyorum.
Şimdiye kadar yaptıklarım arasında da en çok bunu sevdiğimi söyliyebilirim:)

Comments
  1. FunD@ says:

    çok güzel olmuş.ellerine sağlık

  2. renkleri gerçekten güzel olmuş, eline sağlık;)

  3. sesiber says:

    Ama bu çok şirrrinn

  4. karabidikim says:

    harıka olmus canım ellerıne sağlık

  5. Nedret says:

    Yok, diğerlerine haksızlık etme.Bu geniş diye rahar çalışmıssındır tabii.Hepsi birbirinden güzel.

  6. FUNDA,
    BİYAŞIMA DAHAGİRDİM,SESİBER,KARABİDİKİM.
    HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER:)

    ay büyük yazmışım şimdi farkettim üşendim silmedim:)

    nedret ablacığım bu diğerlerinde 0,5cm kadar daha dar aslında. diğerleride güzel oldu aslında da bu daha tok tok durdu o yüzden sevdim sanırım:)

  7. EBRULİ says:

    Gri ve pembe uyumunu ben d eçok severim.Ellerine sağlık canım,bu da pek cici olmuş:)

  8. duyqş says:

    Bugün yaptığım araştırmanın sonucu olarak beni çok üzen bazı şeyler öğrendim.Bazı kozmetik ürünleri ne yazık ki hayvanlar üzerinde deneniyormuş ama emin olun bu sizin tahammülünüzün çok daha üzerinde kötü deneyler lütfen attığım postu okuyup okuyucularınızıda yönlendirirseniz çok sevinirim.

    http://benidinlermisin.blogspot.com/2009/11/hayvanlar-uzerinde-yaplan-kozmetik.html

  9. Çok şirin görünüyorlar.

  10. tuş şeklindeki düğmelere bayıldım 🙂

  11. ebruli;
    çok teşekkürler canım.

    gönülden ele sana da çok teşekkürler canım:)

    stil direktörü;
    ah ah sorma bende ona çok bayıldım.sırf o yüzden bugün bursa'nın altını üstüne getirdim o düğmelerin benzerinden bulmak için.
    kare küçük düğme hiç biyerde yok.
    yinede harika düğmeler aldım.yeni kılıflarımda kullanıcam. çok cici olucaklar. fakat kare tuş şeklinde düğme bulup ondanda yapmalıyım mutlaka.

  12. Efser says:

    Hepsi çok şirin.. Elinize sağlık..

    Bende genellikle telefon kılıfları yapıyorum bakmak isterseniz

    http://www.efsercinoglu.com dan ulaşabilirsiniz..

    sevgiler

    efser

  13. Efser says:

    Hepsi çok şirin.. Elinize sağlık..

    Bende genellikle telefon kılıfları yapıyorum bakmak isterseniz

    http://www.efsercinoglu.com dan ulaşabilirsiniz..

    sevgiler

    efser

Leave a Reply

