KEÇE CEP TELEFONU KILIFLARI

Posted: November 14, 2009 in aksesuar, keçe-felt, tasarım, telefon kılıfı-telephone case

Pembe ve sarı renkli olan cep telefonu kılıflarımı bitirdim ve
PASAJIMA koydum.
Bu kılıflar Samsun Touch 3G serisindeki tüm telefonların boyutlarına uyumlu.
iPhone ve diğer telefonların ölçülerine görede sipariş üzerine
bu kılıflardan yapabilirim.

Renk seçeneği baya var.
Siyah, beyaz, mor, pembe, limon sarısı, yumurta sarısı, turuncu, kobalt mavi, gri, kırmızı
renk seçenekleri mevcut.

Fiyat:20TL.
Comments
  1. bipp Samsun Touch g ekle balım, hepsi satılsın ayrıca Ömi SAMSUNG'da tşkler bizden de mucx

  2. ekledim canım teşekkürler:)
    Ömi abime söyleyim benim kılıflarımı satsın Samsun'da:)))

  3. Nedret says:

    Amanin bakıyorlar resmen insana:)))Ama benim nette gördüklerimin poposundan giriyordu telefonlar???
    Tabii ki böylesi çok daha güzel olmuş.Ellerine sağlık.Peynir ekmek,peynir ekmek gibi gidecek.Gör de bak:)))

  4. EBRULİ says:

    Çok şeekr olmuşlarrrr.Emeğine sağlık canımm.

  5. Çok tatlı olmuşlar!

  6. sağol ablacığım.evet nettekiler iphone için tasarlanmış sarj ve müzik dinlemek için poposunda delikleri var:))) ama samsunglarda başının üzerinde delikler var.o yüzden ben poposunu açmadım.benimki mutahasıp kılıf:)))

    ebruliciğim, kiraz prensesi çok teşekkürler ikinizde de:)

  7. Hani eski çevirmeli tlf olurya onlara benzemiş düğmeli yerleri çokta tatlı olmuşlar, emeklerine sağlık.

  8. teşekkürler birileri anlatsın.evet eski telefon esprisinde.bende çok seviyorum.

    Dominika;teşekkürler.

  9. gulseyhan says:

    harıka olmus elınıze saglık

Leave a Reply

