KEÇE CEP TELEFONU KILIFI VE 365 CIVIL CIVIL ETKİNLİK

Posted: November 13, 2009 in aksesuar, alışveriş, keçe-felt, tasarım, telefon kılıfı-telephone case
Yorgun, yoğun ve biraz da keyisiz bir bloger olarak son günlerde ne bloğuma ne de izlediğim bloglara ilgi alaka gösteremedim. Kimler ne marifetler yaptı? Ne ciciler aldı göremedim.
Bu hafta sonu açığı kapatmaya çalışacağım.
Daha önceki yazımda söz ettiğim dantel pufun örgü aşamasını bitirdim. O iş biter bitmez bu telefon şeklindeki telefon kılıflarını yapmaya başladım. Önce hediye etmek için başladım.
Çok beğenince kendime de yapayım dedim. Sonra da yapmaktan çok keyif alınca hızımı alamayıp mor sarı pembe renklerde pasajıma koymak için yenilerini yapmaya devam ediyorum. Farklı renk ve modelde başka kılıflarda yapmayı düşünüyorum.
Bu telefon kılıflarını ETSY hine’s Shop‘da çok önceleri görüp beğenmiştim zaten.
iPhone için tasarlanmış telefon kılıfları, fotoğraf makinası şeklinde çantalar,
keçe oyuncaklar satılıyor hine’s Shop’da.
Benim telefonum Samsung’un bir modeli fakat kılıfın tasarımı telefonuma uyduğu için kendime göre ölçülendirip yaptım. Kılıfın açıp kapama yeri telefon ahizesi şeklinde üstten biraz oyuk. Fakat diğer yaptıklarımı açıp kapamak daha kolay olsun diye düz yaptım.
Çünkü ahize şeklinde yapınca açıp kaparken tek harekette açıp kapayamıyorsunuz.
Malzeme olarak %100 yünden doğal ve kalın keçe, gömlek düğmeleri ve
büyük kemik düğmelerkullandım.
Aşağıdaki fotoğrafta mor renk siyah gibi çıkmış. o henüz başlangıç aşamasında.
Sarı renkli olanın kapak kısmına düğmeleri dikilecek.
Pembe renkli olanı da dikme aşamasındayım.

Sizlere harika bir kitap tanıtıcam

Sevgili Kadişonum (ikizim) okulda ve özel çalışmalarımda benim çok işime yarayacak bir kitap hediye etti bana. Kitabı görünce bir sevindim ki anlatamam.
Kitabın ismi 365 Cıvıl Cıvıl Etkinlik.
Anne-babalar, anaokulu öğretmenleri için kurtarıcı kaynak bir kitap.
365 gün için çocukları hem eğlendirecek, hem öğretecek hem de oyalanmalarını sağlayacak
365 etkinlik var bu kitapta.

Her bir sayfasında birbirinden ilginç oyunlar, evde kolaylıkla bulabileceğimiz malzemelerle yapılacak maketler, oyuncaklar ve resimlerin olduğu neşeli bir kitap.
Kitabın yazarı Fiona Watt’ın diğer eserleri de anaokulu,ilköğretim çağındaki çocuklar, öğretmenler ve anne babalar için harika bir kaynak niteliğinde.

Kardeşim hediye olduğu için önce fiyatını söylemek istemedi . Bana böyle pahalı kitaplar alma deyince ve fiyatını sormakda ısrar edince hiç de pahalı olmadığını, D&R dan 17TL.ye aldığını söyledi. Gerçekten o kalite ve içerik de bir kitap için harika bir fiyat. Aferin sana Kadişon:)
Kitabı almak isterseniz daha uygun fiyatlı olan yerlerde var.
Hepsiburada 13.12TL.
Eren Kitap 15.75TL.
Pandora 15.75TL.

Comments
  1. Evet itiraf ediyorum bu kitap benim en büyük esin kaynağım.. Harika bir kitaptır banada erkek arkadaşımın hediyesiydi.. İyiki almış hiç canım sıkılmıyor, en olmadı çizim yapıyorum bakarak:)

    Kılıflarda çok güzel olmuş, keçelerin renklerini çok sevdim, pembiş daha bitmemiş, kolay gelsin size:)

  2. teşekkürler iğne iplik:)
    gerçekten bende bu kitaptan evirip çevirip yararlanacağım.süper projeler var.

  3. kılıflar çok güzel olmuş canım ellerine sağlık..
    ben ilkokul öğretmeniyim ama sanırım benim de çok işime yarar bu kitap 🙂

  4. teşekkürler zeynepin sesi.
    gerçekten anaokulu ve ilköğretim okulu öğretmenlerine çok yardımcı bir kitap almanı tavsiye ederim.
    iyi çalışmalar ve sevgiler

  5. kılıflar ne güzel olmuş valla emeğine sağlık

  6. teşekkürler meraklı beti'ciğim:)

  7. Nedret says:

    Yap, yap.Çok şeker oluyolar.Kapış kapış gider bunlar.Eline sağlık.

  8. sesiber says:

    çok güzelleeer, elleirne sağlık, bol bol satılır gibime geliyor.
    bu tarz bir kitap kardeşim Ada'ya almıştı ama çok pahalıydı onunki. yanında etkinlikler için gerekli tüm malzemeler de vardı. Sanırım ondandır fiyatlı oluşu.

  9. sağol nedret ablacığım pek kapış kapış gideceğini sanmıyorum ama belki beğenen birkaç kişi olur diye düşündüm:)
    teşekkürler sesi'ciğim.
    valla kalın 127 sayfalık harika baskıları olan bir kitap 17 tl çok ucuz geldi bana bu kitap için. Ada'nınki malzemeli olduğu için fiyatlıdır doğru. Bende Kayra'cığımla beraber yaparım diye düşünüyorum fakat boya,boncuk vs. gördümü çocuk kendinden geçiyor, sapıtıyor.o yüzden birazcık daha büyümesi gerek bu işleri birlikte yapabilmemiz için.

  10. Banuca says:

    Telefon kılıflarına bayıldım, harika fikir…

  11. Döktürmüşsün yine şeker sonunda geldim, etkinlikte cidden cıvıl cıvıl

  12. banuca;teşekkürler
    tabii yazıda söylediğim gibi fikir benim değil.bende çok beğendiğim için uygulamak istedim.sevgiler:)

    stil direktörü;
    canım benim bu aralar sen misafirin olduğu için yoktun bende keyifsiz ve miskin olduğum için:) senden de misafir hiç eksik olmuyor maşallah.
    öpücükler:)

  13. Telefon kılıfları çok güzel olmuş gerçekten, bol satışlar dilemiş arkadaşlar ben de onun yanında kendine ayırdığını güle güle kullanmanı dileyeyim:)))
    Kitapda çok güzel etkinlikler var anladığım kadarıyla. Ben de bir kaç yıl evvel “art crazy” diye bir dergiye abone olmuştum oğlum için. Hala piyasada var mı bilmiyorum ama o da böyle çocuklarla birlikte yapılacak faliyetlerle doluydu ve yanında da malzemelerini veriyorlardı. Hala saklarız o dergileri. Gerçi oğlumun hevesi geçti ama ben zaman zaman açıp bakarım.

  14. ilktaki says:

    telefon kılıfları çok güzel olmuş elleirnize sağlık
    kitap önerisi için de teşekkürler bayılırım böyle kitaplara ..:))

  15. eline sağlık 3G li mi telefonlar:D
    bu arada seni mimledim;)

  16. sibel says:

    Telefon kılıfları süpeer…

  17. bizimgibiler;
    çok sağol canım:)
    art crazy dergisini bende görmüştüm bir zamanlar.çok hoş çalışmalar vardı gerçekten.

    ilktakı teşekkürler,yardımcı olduysam sevindim.

    biyaşımadahagirdim,
    teşekkürler canım.
    3G lidir kendileri:)
    mimi almaya bloğuna geliyorum şimdi:)

    sibel;çok teşekkürler.

  18. EBRULİ says:

    Demek pufun elişi bittii.Bekliyorum en son halini,ben başlayamadım bile daha,çok marifetlisin maşşallah.Ellerine sağlık canımm 🙂

  19. sağol ebrulim:)
    şimdi sıra mangoza gitmek de:)

  20. Aslı says:

    Bana da resim öğretmenimiz getirmişti çok hoş bir kitap:)

  21. evet Aslı okulda çok faydalanıyorum bu kitaptan .

  22. Aslı says:

    Ben de bizim öğrencilere senin teknoloji tasarım sitenin adresini verdim, onlar da senin sitenden baya faydalanacaklar gibi görünüyor:)

  23. çok sevindim:)
    zaten bu pazar oraya çocukların eski kuşaklarda yaptıkları örnek çalışmaları ekliyeceğim.
    bir de yapım kuşağında yapabilecekleri projelerden eklemek istiyorum. orası için yapmak istediğim öyle çok şey varki ama zaman yetmiyor bir türlü.

  24. Aslı says:

    Okulda bloggera girememekten şikayetçiydim ben de bir program indirdim giriyorum artık, sen de okuldayken ilgilensen o blogunla işin kolaylaşır bence:) Bizim çocukların çalışmalarını da okulun web sitesine eklemek istiyorum ama daha başlayamadım:(

  25. aaa o proramın ismi nedir?hemen öğrenmem lazım:)çok bozuluyorum bende bu işe zaten.
    okulda blogla ilgilenmeye hiç vaktim olmuyor ki:(koştur koştur derse…haftada 3 günde öğleden sonraları ders dışı etkinlik yapıyorum.anca yetiyor zaman.

    ayrıca çocukların çalışmalarını meraklı kapkara'ya ekledim bak istersen:)

  26. Aslı says:

    Okuldan bakayım da yarın programın adını yazarım:) Boş derslerde ve öğle arasındaki boş zamanlarımda bloglara zaman ayırırsam evde ayırdığım zamanı değerlendiririm diye düşündüm ben de. Bakıyorum hemen kapkaraya:)

Leave a Reply

