FERMUAR BROŞLAR – Zipper Accessories

Posted: October 30, 2009 in broş, fermuar aksesuarlar- zipper accessories, tasarım

Metal dişli fermuarları kullanarak broşlar yapmaya başladım.
Sanırım bu fermuarları taçlarda, kolyelerde, tokalarda ve bazı kıyafetlerde kullanacağım.
Bu sıralar yapacağım bir çok aksesuarda sık sık bu fermuarları görebilirsiniz.
Çünkü alttaki fotoğrafta görüldüğü üzre bissürü bissürü fermuar aldım 🙂
Fermuar Broşlar az sonra PASAJIMDA görücüye çıkacaklar:)



Fermuarlardan yapılmış bir çok aksesuarın farklı örneklerini
zippinning’s
Reborne Jewelry’s
kate cusack‘da görebilirsiniz.

Comments
  1. Çok sevimli olmuşlar doğrusu:)
    Buarada size e-mail gönderdim ,umarım almışsınızdır.En kısa zamanda görüşmek dileğiyle

  2. n@zo says:

    Çok güzel, çok orijinal gerçekten. Montlara, V yakalı kazaklara çok güzel olur. Ellerine sağlık..

  3. jolomtukuru says:

    harika gözüküyorlar

  4. sevimlihayat says:

    canım ne kadarda güzel yapmışsın aslında terzilerde bu tür fermuarları bulmak daha kolaydır pantalon fermurarı bozulanları atmıyorlarsa tabi
    en önemliside sanırım metal dişli olmasından yani kotlardaki fermuarlar gibi
    ellerin dert görmesin canım

  5. kelebek atölyesi;
    çok teşekkürler,mailini aldım ve iyileşir iyileşmez sizi ziyarete geleceğim:) cevap yazmayı unutmuşum kusuruma bakma lütfen.

    teşekkürler nazo'cuğum.

    jolomtukuru,teşekkürler ,
    kendim yaptım diye demiyorum taş gibide sağlam oldular:)

    sevim'ciğim pantalon ya da etek fermuarı kısa gelir.ben en uzun metal dişli fermuarlardan yaptım.
    çok teşekkürler:)

  6. hepsi çok güzel olmuş eline sağlık ayrıca diğer linklerdeki kolye ve bilekliklere de bayıldım:)

  7. yaşasıın başardım:) 2 blogu da izlemeyi durdurup sadece bunu izlemeye aldım oldu:D göremiyordum ya yeni eklenenleri artık görüyorum;)
    broşlar çok güzel olmuş eline sağlık, bende saklıyorum bozuk fermuarları ama daha değerlendiremedim

  8. e hele şüküüüür:)))
    ben ta ne zaman beni takip etmeyi bırakıp tekrar takip edin dedim.on marifet'ten bile çığırdım :)ama pek duyan olmadı.sonra yavaş yavaş kendileri buldular nasıl yapacaklarını.sen en son bulanlardansın:))hoşgeldin canım.bundan sonra daha sık görüşürüz inşallah:)

  9. Ben de çok beğeniyorum bu fermuarla yapılan çiçekleri, seninkiler de çok güzel olmuş Kapkara'cığım.
    Keçeyle birlikte kulanılanları da harika duruyor aklında bulunsun.

  10. Style Tricks says:

    Çook güzel olmuşlar, ellerinize sağlık!

  11. bizim gibiler;
    evet gördüm canım harika işler çıkarmışlar.önümüzdeki günlerde bende öyle çalışmalar yapmak istiyorum.baybaglerimde falan kullanıcam bu fermuarları:)

    Ully / Style Tricks;çok teşekkürler:)

  12. Nedret says:

    Elceğizine sağlık.Hârika olmuşlar.Ben de çok seviyorum.Biliyorsun kızımın ayakkabılarında görmüştüm ilk kez.Keçe şallara broş olarak yaparım belki bir tane.Hatırlattığın iyi oldu.Sevgiler.

  13. teşekkürler nedret ablacığım.kızının ayakkabısını görmemiştim,bak o gözümden kaçmış.
    keçeyle de birlikte kullanınca harika işler yapmışlar.evet senin işlerinde de süper olur bu fermuarlar.

  14. geç olsun da güç olmasın ne diyeyim:D

  15. Singer sitesi halt etmiş yürü beeeee, sen benim kapkara değil, gökkuşağı kelebeğimsin artık 🙂 Güzel pazarlar canım.

  16. :))) teşekkürler canım.
    singer sitesinde de mi var bunlardan merak ettim şimdiiii.
    sana da harika bir pazar diliyorum.öpücükler:)

  17. EBRULİ says:

    Güzel arkadaşım neler yaratmış yineee.Harika olmuşlarrr.Farklı,kişiye özel 🙂 ellerine sağlık canım.

  18. ah çok sağol Ebruli'ciğim:)

  19. Farklı ve güzel tasarımlar ellerinize sağlık.

    Sevgiyle kalın..

  20. Şaşırdım ve bayıldım.:) Elinize sağlık gerçekten..

  21. Cok begendim, ellerine saglık, gayet yaratıcı…

  22. cok güzel olmuslar. hazir satin alinmis gibi duruyolar.

  23. belgin hanım ,onuncu köyün adamı,zeynep ve sena çok teşekküler:)

    EVEEET GERÇEĞİ AÇIKLIYORUM ETSY'DEN 30$'A ALDIM.
    15 TL ye PASAJDA SATIYORUM DERMİŞİİİİM:))))

    şaka şaka vallahi ben yaptım:)

  24. yes kuzum diy yazmıştım da bakarım atarım sana mucx

  25. çok şık ellerinize sağlık

  26. cemre says:

    süpperr olmuş bende yapıcamm kıskandım:)

  27. a. gizem says:

    çoook güzel olmuşlarrrrr!!!!

  28. marifet23 says:

    çok güzeller insanın inanası gelmiyor bunlar fermuardan deselr kimse inanmaz e bide yapan hamaratsa işte o zaman farklı çıkar

  29. Dominika says:

    ne güzel yapmışsın. becerikli olmak budur işte. bana kalsa ben atarım fermuarları 😦
    sizlerden yeni şeyler öğreniyorum ne hoş 🙂

  30. nazardeymesin07, a. gizem çok teşşekürler ilginize:)

    cemre;yap tabii canım. yapınca haber ver ama gelip bakıcam:)

    marifet23
    güzel sözlerine çok teşekkür ederim:)

    Dominika,aslına bakarsan bende fermuarı bu şekilde değerlendireceğimi etsy'den öğrendim.orada harika örnekler var. birkaç denemeden sonra insan kendine özgü parçalarda çıkarabiliyor ortaya.

  31. Anonymous says:

    bunlar bir harika. tebrikler. emeğinize sağlık.

  32. Anonymous says:

    Cool site I loved reading your information

    [url=http://partyopedia.com]party supplies[/url]

Leave a Reply

