POP ART FRAME

Posted: September 3, 2009 in çerçeve-frame, dekorasyon, nasıl yapılıyor, pop art, tutorial


Bu çerçeveleri eski çizgi roman sayfalarını dekupaj yaparak oluşturdum .
Yine İkea’nın sudan ucuz çerçevelerinden kullandım. Bu çerçevelerden yapmak isterseniz eski kitap ve dergi satan kitabevlerini biraz dolaşmanız gerekiyor.
Fakat Bursa’da Sönmez İş Sarayının zemin katına inip ATLANTİS KİTABEVİ‘ne girerseniz kendinizi çizgi roman, film afişi ve eski dergi cennetinde bulacaksınız. Yakup bey dükanının yarısını bu tür kitap ve dergilere ayırmış. Hatta İstanbul’dan bile gelip alışveriş yapanlar varmış kendisinden. Özellikle koleksiyon yapan kişiler ve sanatçılar müşterileri arasında. Bursa’da her yere baktım en geniş arşiv Atlantis Kitabevi’nde benden söylemesi.

tanesi 2TL-Atlantis Kitabevi

DEKUPAJ TEKNİĞİ İLE İLGİLİ VİDEOLAR:

  • Dekupaj tekniği ile ahşap boyarken hangi malzemeler kullanılır?

  • Dekupaj tekniğinde resim ahşaba nasıl yapıştırılır?

Comments
  1. Bebemmmmmmmmmmmmmm işte bu süper 🙂 Çanta yapmıştım bende ay biz ne kadar da benziyoruz yahu öperim cicoz

  2. banyosuyu says:

    süper fikir
    dekupajın ne olduğunu öğrenince ben de yapıcam 🙂

  3. teşekkürler canım:)
    gerçekten zevklerimiz birbirine çok yakın. çantaya link versene merak ettim şimdi:)

  4. Antigone says:

    Yine çok orjinal olmuş, ellerine sağlık ;))

  5. Style by T, Antigone,
    çok teşekkürler.

    banyosuyu;
    o halde senin için ve dekupaj tekniği bilmeyenler için bu yazımın altına yapılış tekniğini gösteren fotoğraflar koyup anlatırım. sende yaparsın böylece:)

  6. daha iyi bir fikir geldi aklıma. dekupaj tekniğini anlatan videolar buldum uzman tvden onları ekledim.)
    umarım yardımcı olur.

  7. ikiz Bebek says:

    Çok yaratıcısın.Bu arada videoları da eklemen süper olmuş.teşekkürler.

  8. banyosuyu says:

    süpersin ya
    çok teşekkürler
    yapınca ben de resimleri ekliicem.

  9. ikiz bebek çok teşekkürler.
    sen benden daha yaratıcısın. 2 tane hem de birbirinin kopyası civcik dünyaya getirmişsin:)
    sevgiler

    banyosuyu,
    yardımcı olabildiysem ne mutlu:)
    çalışmanı merakla bekliyorum.

  10. EBRULİ says:

    harika olmuşş.süper fikir.genç odasına da ne güzel olur.dekupaja bayılıyorum ben de.beğendiğini yapıştır gitsin 🙂 ellerine sağlık canımm.öpüldünn.

  11. Kuzu taa edasuner.com dönemimden kalma bu blogda yok ama bulursam yazıcam senin için

  12. Doorstepping says:

    Tam benlikmiş, şahane olmuşlar. Bir zamanını kollayıp yapmaya çalışıcam. Eline sağlık!

  13. lolipu says:

    Süper fikir çok beğendim, yaşa sen 🙂

  14. Anonymous says:

    Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
    ekliycegim.

Leave a Reply

