BİTKİ ÇAYI ÇANTASI

Posted: March 24, 2009 in tasarım



İlkokul çağlarımda yaz tatillerinde anneannem örmem için elime havlu kenarları tutuştururdu. Babamda onunla uğraşıp gözünü yoracağına kitap oku derdi:) Zaten bende pek hazetmezdim tığ işinden, hemen sıkılıp biryere atıverirdim.
O denemelerimi saymazsak bu ilk tığ işim denilebilir. Bu çantamda bitki çaylarımı taşımak için ördüğüm minik bir çanta. Aplike yaptığım kuşun gözündeki düğme aynı zamanda kapama işlevide görüyor. Biraz yamuk yumuk oldu ama ilk işim idare edin.

Comments
  1. sesiber says:

    Ne güzel olmuş bu. Bozuk para da konulabilir, çok amaçlı olmuş. O zamanlar zorla yaptıklarımız sanki şimdi hobilerimiz olmuş. Bende de aynen öyle, tığ işini hiç sevmezdim.

  2. Müthiş güzel.aptıklarınızın hepsine bayıldım.

  3. evet sesiber şimdi tığ ve yün ortada dolaşıyor hep.her fırsat bulduğumda kendi kendime bişeyler öğrenmeye çalışıyorum.ama yazın kardeşim gelince başına üşüşüp gerçekten nasıl yapılacağını öğreneceğim:)

  4. örgücü oyuncakçı nine sizin yaptıklarınızın yanında benim yaptıklarım ne ki?harika işler çıkartıyorsunuz.bende sizin yaptıklarınıza bayılıyorum:)

Leave a Reply

