MEKTUP VE NOTLUK

Posted: March 21, 2009 in ahşap boyama, dekorasyon


Mdf objeyi eskitme tekniği ile boyadım ve ön kısımlarında krem rengi akrilik boya ile çatlatma yaptım.
Polyesterden yapılmış müzisyen meleklerimin kıyafetlerini turkuaz, saçları ve müzik aletlerini altın sarısı tenlerinide krem rengi boyadım, silikonla yapıştırdım.
Objenin yan kısımlarınıda renk bütünlüğü sağlamak için turkuaz rengi ile boyayıp, sprey vernik kullanarak vernikledim.
Mektupları, faturaları, notları buraya koyuyorum.

Leave a Reply

